برگزاری آزمون استخدامی جذب 100 هزار نفر در دی ماه قطعی شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، علیرضا رییسی درباره آخرین شرایط بیماری کووید 19 در کشور و مصوبه های ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: یکی از موضوعاتی که در نشست امروز مطرح شد، برگزاری آزمون استخدامی بود که 100 هزار نفر پس از این آزمون جذب می شوند. با توجه به آرامش نسبی ایجاد شده و در نظر دریافت 2700 حوزه، با رعایت پروتکل های بهداشتی و حداقل جمعیت، مصوب شد که این آزمون برگزار گردد.

برگزاری آزمون استخدامی جذب 100 هزار نفر در دی ماه قطعی شد

به گزارش ایرنا، وی یادآور شد: این آزمون قبلا دو بار به تعویق افتاده بود، اما اکنون این 100 هزار نفر در جریان باشند که آزمون استخدامی در دی ماه برگزار می گردد.

خبر های خوبی در راه است، اما باید مراقب سرما باشیم

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا توضیح داد: در جلسه امروز، گزارشی از فرایند بیماری در دنیا و کشورمان ارائه شد. در سطح دنیا، موج سهمگینی در اروپا و آمریکا با سرد شدن هوا شروع شده است. این سرد شدن هوا می تواند عامل مهمی برای خیز جدید بیماری در هر نقطه از دنیا باشد. در کشور ما خبر های خوبی وجود دارد و در 30 استان فرایند بیماری نزولی شده و تنها در استان مازندران هنوز فرایند نزولی شروع نشده است، این فرایند نزولی بیماری نیازمند مراقبت است و باید از ساده انگاری در خصوص این بیماری جلوگیری کنیم. اگر غفلت گردد، موج جدید بیماری در فصل سرما شروع می گردد.

وی ادامه داد: مهم ترین عامل بیماری در این فصل، دورهمی های خانوادگی است و اکیدا توصیه می گردد از دورهمی خانوادگی در شب یلدا پرهیز کنیم، اگر این دورهمی ها ادامه یابد، بیماری قطعا دو هفته دیگر صعودی می گردد، شرایط حال حاضر بسیار خوب است و اولین آمار فوت زیر 200 نفر را دیروز داشتیم و امیدواریم این فرایند ادامه پیدا کند و کمتر گردد.

معاون وزیر بهداشت گفت: میزان بستری هم بیش از 40 درصد کاهش یافته و در بیشتر استان ها فرایند نزولی را طی می کنیم. این موضوع نتیجه همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی است و به همان دلیل که این بیماری کم شده، اگر برداشته گردد، بیماری افزایش پیدا می نماید.

پروتکل شب یلدا پرهیز از دورهمی است

رییسی گفت: بعضی می گویند با رعایت پروتکل های بهداشتی، شب یلدا برگزار می کنیم، اما پروتکل شب یلدا این است که دور هم جمع نشویم. بقیه صحبت ها که رعایت می کنیم و از هم فاصله می گیریم، قطعا موثر نیست.

205 شهر نارنجی هستند

وی اعلام کرد: در سطح کشور هیچ شهر قرمزی نداریم و 205 شهر نارنجی و 243 شهر زرد شدند و این نشان دهنده شرایط مطلوب است که امیدواریم این 205 شهر نارنجی هم تبدیل به زرد شوند.

رییسی اضافه نمود: چهار شهر نیازمند توجه ویژه هستند که امروز هم به استانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی تاکید شد. کردکوی گلستان، بافق در کرمان، آمل و گلوگاه در مازندران نیازمند توجه ویژه هستند. این شهر ها قرمز نیستند، اما در آستانه قرمز شدن قرار دارند و اگر رعایت گردد به شهر های زرد تبدیل می شوند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: هفته گذشته، چهار استان مازندران، گلستان، گیلان و اردبیل در شرایط قرمز بودند و همه این استان ها از شرایط قرمز خارج شدند و فقط این چهار شهر شرایط ناپایداری دارند.

منع تردد از ساعت 20 برای امروز و فردا

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: منع تردد های درون شهری برای 29 و 30 آذر از ساعت 20 اجرا می گردد و همه مشاغل به جز گروه شغلی یک از ساعت 18 تعطیل هستند. بعد از شب یلدا، منع تردد ها در شهر های نارنجی از ساعت 21 تا 4 صبح ادامه پیدا می نماید. منع تردد بین شهری هم مطابق قانون شهر های نارنجی اجرا می گردد و اگر انجام نگردد، مشمول جریمه خواهد بود.

آنالیز بازگشایی مدارس برای پایه اول و دوم ابتدایی

رییسی گفت: درباره بازگشایی مدارس برای پایه های اول و دوم ابتدایی و مسائل آموزش مباحثی مطرح شده که موافقان و مخالفانی داشت و قرار بر این شد که در قرارگاه مطرح شده و دو هفته دیگر در این زمینه تصمیم گیری گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9074

به "برگزاری آزمون استخدامی جذب 100 هزار نفر در دی ماه قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آزمون استخدامی جذب 100 هزار نفر در دی ماه قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید