برگزاری جشنواره ایده های فرهنگی خلاق شهری در سال 1401

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرگزاری خبرنگاران-سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری جشنواره ایده های خلاق شهری در سال 1401 ، توضیح داد: برگزاری این جشنواره به همت مدیریت شهری باعث توسعه افق دید و ارایه راه چاره در مواجهه با مسائل مدیریتی شهر می گردد.

برگزاری جشنواره ایده های فرهنگی خلاق شهری در سال 1401

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، محمد مویدی در نشستی صمیمی که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (علیه السلام) با همکاران جوان این شرکت برگزار گردید، ضمن تبریک فرخنده زاد روز ولادت حضرت علی اکبر (علیه السلام)، گفت: راستا راهگشای آینده توسعه شهری بهره گیری از ایده های خلاقانه و نوآورانه است که با مشارکت و حضور جوانان بستر تحول سازنده ای را در هرچه زیست پذیر کردن شهر تهران مهیا خواهد ساخت.

وی در ادامه با تبیین رسالت شرکت توسعه فضاهای فرهنگی به عنوان شرکتی خلاق و نوآور در فرایند توسعه فضاهای هدفمند برای حضور شهروندان، گفت: شهر تهران با بیش از 9میلیون شهروند به شدت تشنه فراوری فضاهای تازه جوابگو به نیازهای فراغتی و فرهنگی است،از این رو شهردار تهران با تاکید بر اهمیت فراغت، نشاط و با رویکردی خانواده محور معتقدند باید با طراحی پروژه های هدفمند زمینه را برای تفریح و تفریح، تأمین رفاه و آسایش توامان با توجه به سلامت محوری و حفظ محیط زیست فراهم ساخت.

مویدی با بیان این مطلب که این موضوع محقق نخواهد شد مگر آنکه خلاقیت و نوآوری در دستور کار شرکت قرار گیرد، اضافه کرد: هر مقدار در ایده پردازی، برنامه ریزی و طراحی، خلاقانه تر و نوآورانه تر عمل کنیم، به همان مقدار خواهیم توانست جوابگوی نیازهای امروز زندگی شهری باشیم.

سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به شعار شهردار تهران مبنی بر کلان شهر تهران، الگوی دنیا اسلام اعلام نمود: در دوره تازه مدیریت شهری براساس دغدغه شهردار محترم تهران توجه به توسعه فضاهای فرهنگی و گردشگری با موضوع نشاط و خانواده در جنوب شهر در دستور کار شرکت قرار گرفته است و براین اساس همکاران ما در سال 1401 در پی آن هستند تا با حمایت مدیریت شهری، همکاری شهرداران منطقه ها جنوبی، مشارکت سرمایه گذاران و همراهی جامعه معماران و طراحان شهری زمینه مناسب ایجاد فضاهای فرهنگی، تفرجی و گردشگری را در جنوب شهر به وجود آورند.

وی در خاتمه فراخوان ایده های نو در احداث و توسعه فضاهای فرهنگی، مکانیابی فضاهای گردشگری و تفرجی، ایجاد بستر مشارکت طراحان و معماران، برگزاری مسابقه های طراحی و... را از اقدامات شرکت توسعه فضاهای فرهنگی در سال 1401 دانست.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 18899

به "برگزاری جشنواره ایده های فرهنگی خلاق شهری در سال 1401" امتیاز دهید

1 کاربر به "برگزاری جشنواره ایده های فرهنگی خلاق شهری در سال 1401" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره ایده های فرهنگی خلاق شهری در سال 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید