بلیط هواپیما به دوسلدورف شهری هنری در آلمان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، دوسلدورف را یکی از مهم ترین شهرهای مالی و هنری آلمان می دانند؛ شهری که در زمینه مد نیز شهرتی به هم زده است. این شهر در کنار رود راین واقع شده است و همین امر هم گردش در آن را بسیار لذت بخش نموده و سبب شده تا مسافران بسیاری از پروازهای خارجی برای گذران تعطیلات سری هم به اینجا بزنند.

بلیط هواپیما به دوسلدورف شهری هنری در آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

اگر بلیط هواپیمایتان را به مقصد آلمان گرفته اید و در حال برنامه ریزی سفر هستید، این مطلب را تا خاتمه بخوانید و شفر دوسلدورف را نیز به فهرست مکان های دیدنی خود اضافه کنید.

بلیط هواپیما و بازدید از ده جاذبه برتر شهر دوسلدورف

بلیط هواپیما و بازدید از موزه های منحصربه فرد دوسلدورف

چند توصیه برای سفر به دوسلدورف

برای آنکه از گشت و گذار در شهر لذت ببرید، به شما پیشنهاد می کنیم بلیط هواپیمای خود را برای فصل تابستان تهیه کنید.

هنگامی که در دوسلدورف به سر می برید، برای گشت و گذار در شهر به شما پیشنهاد می کنیم تا از وسایل حمل و نقل عمومی بهره ببرید؛ همچنین در بسیاری از مناطق شهر می توانید دوچرخه کرایه نموده و هم از جایی به جایی دیگر بروید و هم از رکاب زدن در شهر لذت ببرید.

بلیط هواپیما برای بازدید از دیدنی های دوسلدورف

نمای 360 درجه از شهر

برج Rhine بلندترین برج شهر و به نوعی نماد مدرن اینجا است، این برج همچنین دارای عظیمترین ساعت دیجیتالی دنیا است.در طول روز شما می توانید به بالای این برج 218 متری رفته و نمایی وسیع از شهر را ببینید.

همچنین رستورانی در طبقات بالایی این برج وجود دارد که در حال صرف غذایی لذیذ می توانید به منظره ای زیبا از شهر نگاه کنید.

بلیط هواپیما به بازدید از بخش قدیمی شهر

در تمامی شهرهای آلمان قسمتی وجود دارد که به بخش قدیمی شهر یا Altstadt معروف است. گشت و گذار در Altstadt می توانید برای شما بسیار جالب و لذت بخش باشد، کافه ها، رستوران ها، مغازه هایی برای خرید، ساختمان های زیبا با معماری قدیمی و … با جمعیتی زیاد و حال و هوایی زنده و پرشور یکی از بهترین مکان های دیدنی دوسلدورف برای گردشگران است.

در این منطقه از تالار شهر، مجسمه جان ویلیام دوم و اشلاس که بخش به جا مانده از قلعه قدیمی شهر است دیدن کنید. در این قلعه یک موزه دیدنی نیز وجود دارد، حال که صحبت از موزه های شهر شد به شما پیشنهاد می کنیم در طول گردش خود از موزه هتینس، موزه سرامیک و سفال دیدن کنید.

بلیط هواپیما به بازدید از چهره مدرن شهر

در طول یک دهه گذشته ساختمان های مدرن بسیاری در دوسلدورف ساخته شده که چهره ای امروزی و زیبا را به آن بخشیده است؛ اگر به دوسلدورف می روید حتما سه ساختمانی را که توسط فرانک گهری ساخته شده را ببینید. این ساختمان های اداری متعلق به بندرگاه است که هریک ساختار منحصر به فرد دارد؛ این ساختمان ها با شکست ها و اعوجاج خاص تمامی تصورات شما از معماری را تغییر خواهد داد. اگر خواستید از کسی آدرس اینجا را بپرسید، باید سراغ Neue Zollhof را بگیرید.

بهشتی برای دوستداران خرید

دلتان می خواهد از معروف ترین برندهای دنیا خرید کنید؟ پس سری به خیابان Konigsallee بزنید، این خیابان پر است از مغازه های مختلف و دیدنی، حتی اگر خرید هم نکنید، گشت وگذار در این خیابان و دیدن مغازه ها می تواند جذاب و به یادماندنی باشد.

معماری این منطقه نیز خود بسیار زیبا و دیدنی است.

بلیط هواپیما به بازدید از Kunstpalast

اگر از دیدن آثار هنری لذت می برید و بلیط هواپیمایتان را به مقصد دوسلدورف گرفته اید، حتما از این موزه دیدن کنید. موزه هنر مجموعه ای ارزشمند از هنرهای تجسمی همچون، آثار گرافیکی، عکس، مجسمه و نقاشی را در خود جای داده است، در میان 70هزار اثر می توانید کارهایی از دالی، وارهول و بسیاری از آثار دوره باروک ایتالیا را ببینید.

بلیط هواپیما به بازدید از Kaiserswerth

اینجا یکی از قدیمی ترین محله های شهر است که در شمال آن واقع شده است؛ وقتی قدم می زنید می توانید از ساختمان های قدیمی و تاریخی شهر بازدید کنید. دژ امپراتوری فردریک اول(Kaiserpflaz) یکی از قدیمی ترین ساختمان های این منطقه است که هنوز بخش هایی از آن از تخریب در امان مانده و قابل بازدید است.

اگر به اینجا رفتید می توانید به قایق سواری و گردش در اطراف ساختمان ها نیز بروید.

بلیط هواپیما برای گردش در کنار رود راین

گذر رودخانه راین از میان شهر، آرامشی را به آن بخشیده است. شما افراد بسیاری را خواهید دید که مشغول قدم زدن در کنار رودخانه و یا دوچرخه سواری هستند، شما نیز می توانید دوچرخه ای کرایه نموده و یا در یکی از تورهای دوچرخه سواری شرکت کنید.

گردش در کنار راین و دیدن مناظر زیبایش می تواند بسیار آرامش بخش و دلچسب باشد.

بلیط هواپیما به بازدید از Zollverein Coal Mine Industrial Complex

این سازه های سیمانی میراثی از صنعتی شدن شهر دوسلدورف است؛ این یادگار به جا مانده از این دوران در فهرست میراث فرهنگی یونسکو نیز ثبت شده است. این مجموعه صنعتی خارج از شهر است و در درون آن یک موزه، رستوران و کافه واقع شده است تا گردش تاریخی شما را کامل کند.

بلیط هواپیما به بازدید از The Hofgarten

شهرهای آلمان به داشتن پارک های عظیم و زیبا معروف است. در دوسسلدورف نیز پارکی به نام Hofgarten وجود دارد که قدمت آن به قرن 18 باز می شود. این پارک به سبک انگلیسی طراحی شده و ساختمانی به سبک باروک نیز در میان آن واقع شده است که پیشتر معمار باغ ماکسیمیلیان ویحه در آن زندگی می نموده و اکنون بدل به موزه گشته است. اینجا شما درختانی بسیار، چمن زارهای چشم نواز و البته مجسمه های یادبودی را خواهید دید.

دوسلدورف شهری زیبا و دیدنی است؛ چه بخواهید با فرزندانتان سفر کنید، چه تنها و چه با دوستان، دوسلدورف از آن شهرهایی است که می توانید بلیط هواپیمایتان را به آن مقصد تهیه نموده و مطمئن باشید که سفری به یادماندنی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به برلین آلمان به وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما خبرنگاران

منابع:

eneshat.com

jadehayesabz.ir

setare.com

به احتمال زیاد شما مطالب زیر را هم دوست خواهید داشت:

✅ بلیط هواپیما به آلمان ، برای دیدن کلیک کنید.

منبع: سفرستان
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3643

به "بلیط هواپیما به دوسلدورف شهری هنری در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما به دوسلدورف شهری هنری در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید