بهترین شهربازی های آلمان : معرفی 7 شهربازی در آلمان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، در این مقاله بهترین شهربازی های آلمان را معرفی خواهیم کرد .

بهترین شهربازی های آلمان : معرفی 7 شهربازی در آلمان

با بهترین شهربازی های آلمان آشنا شویم

شهربازی ها یکی از بهترین مکان ها برای گذراندن اوقاتی خوش با خانواده هستند. آلمان دارای شهربازی های زیاد و مدرنی است که با رفتن به این شهربازی ها می توانید سوار شدن بر وسایل هیجان انگیز، نمایش های جالب و ماجراجویی های زیادی را تجربه کنید. امروز در مجله خبرنگاران به معرفی بهترین شهربازی های آلمان می پردازیم.

شهربازی های آلمان ؛ اروپا پارک

اروپا پارک، عظیم ترین شهربازی نه فقط در میان شهربازی های آلمان بلکه در کل اروپا (البته بعد از دیزنی لند پاریس) است.

هر سال بیش از 6 میلیون نفر از این شهربازی بازدید می نمایند. اروپا پارک چندین منطقه دارد؛ ارجمله اتریش، لوکزامبورگ، ایرلند، ایتالیا، انگلستان، فرانسه، جنگل اسرارآمیز گریم و چندین منطقه دیگر. در هر نقطه از این شهربازی یک غافلگیری در انتظار شما است. این شهربازی 13 ترن هوایی دارد.

شهربازی های آلمان ؛ فانتزی لند

در شهربازی فانتزی لند می توانید یک روز سراسر هیجان و خنده را با خانواده خود سپری کنید. این شهربازی در فاصله کمی از شهر کلن قرار گرفته است.

اگر فکر می کنید شجاع هستید، در فانتزی لند می توانید ترسناک ترین و هیجان انگیزترین وسایل بازی را سوار شوید.

این شهربازی برای هر گروه سنی ای برنامه های خاص خود را دارد و می توانید علاوه بر وسایل بازی از برنامه های متفرقه و شاد این شهربازی هم لذت ببرید.

شهربازی های آلمان ؛ مووی پارک

مووی پارک یا پارک فیلم یکی از جالب ترین شهربازی های آلمان است که دارای 7 بخش با تم های مختلف فیلم و سینما است که هرکدام وسایل بازی متنوع و گسترده ای دارند.

برای مثال، بخش های هالیوود، خیابان های نیویورک، نیک لند، اولد وست، سانتا مونیکا، و… . نمایش های جالبی مانند پلیس های دیوانه را از دست ندهید به علاوه ممکن است با باب اسفنجی محبوب هم ملاقاتی داشته باشید.

شهربازی های آلمان ؛ جزایر گرمسیری

در فاصله کمی از شهر برلین، به یکی از شهربازی های آلمان به نام جزایر گرمسیری می رسید. در این مکان در تمام طول سال، با خورشید، سواحل ماسه ای و درختان نخل روبه رو می شوید.

در این شهربازی می توانید بلندترین سرسره آبی آلمان و بالن یواری را تجربه کنید. در این مکان نه تنها در طول روز فعالیت های زیادی برای انجام دادن دارید بلکه برنامه های زیادی هم برای شب وجود دارد.

شهربازی های آلمان ؛ لگو لند

لگولند یکی از شهربازی های آلمان است که با رفتن به آن می توانید هیجان و سرگرمی زیادی را تجربه کنید.

در این شهربازی بیش از 56 میلیون لگو استفاده شده است و شما می توانید در دنیایی ساخته شده از لگو به گشت و گذار بپردازید. در لگولند سوار وسایل بازی جالب و هیجان انگیز شده و اسکی روی آب را تجربه کنید.

شهربازی های آلمان ، هایده پارک

هایده پارک دارای 5 بخش با تم های مختلف و جالب مانند دزدان دریایی، قلعه دراکولا یا ترانسیلوانیا، سرزمین فراموش شده، غرب وحشی و … است.

این پارک به نوعی از دیگر پارک های مشابه خود برتر است؛ نه به دلیل عظیم بودن بلکه به دلیل داشتن پرشیب ترین ترن هوایی چوبی در دنیا، گل های رنگارنگ و دریاچه ای زیبا.

شهربازی های آلمان ؛ شهربازی هانسا

شهربازی هانسا در سواحل دریای بالتیک قرار گرفته است. از بالای قلعه هولشتاین که در این پارک قرار گرفته است، مردم می توانند شاهد مناظر فوق العاده ای از دریا باشند.

این پارک نیز مانند دیگر شهربازی های آلمان دارای وسایل بازی هیجان انگیز است که قطعا مورد علاقه افراد ماجراجو و شجاع خواهد بود.

این پارک دارای باغ های زیبایی است و رژه های جالبی هم در آن برگزار می شوند و مکان بسیار خوبی برای تفریحات خانوادگی است.

بیشتر بخوانید :

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6967

به "بهترین شهربازی های آلمان : معرفی 7 شهربازی در آلمان" امتیاز دهید

2 کاربر به "بهترین شهربازی های آلمان : معرفی 7 شهربازی در آلمان" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین شهربازی های آلمان : معرفی 7 شهربازی در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید