به نام مادر در ایستگاه بهشتی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، نمایشگاه تصویرسازی نمایشگاه گروهی هنرمندان جوان به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ایستگاه مترو شهید بهشتی برپا شده است.

به نام مادر در ایستگاه بهشتی

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، این نمایشگاه تصویرسازی نمایشگاه گروهی هنرمند جوان رشته تصویر سازی است که به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه در مترو گالری ایستگاه مترو شهید بهشتی ره در معرض دید عموم قرار می گیرد.

دراین نمایشگاه هنرمندان تصویر سازی با بهره گیری از هنر تصویرسازی و تلفیق آن با اشعار مذهبی متناسب، روایتی از ولادت تا شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را به تصویر کشیده اند. طراح نشان این نمایشگاه استاد مسعود نجابتی، تایپوگرافی آن اثر جواد خانی و محدثه جویباری نیز کارگردان هنری این نمایشگاه است.

علاقه مندان برای حضور در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه می توانند از چهارشنبه 9 بهمن ماه 98 از ساعت 11 تا 13 به مترو گالری ایستگاه متروی شهید بهشتی (ره) مراجعه نموده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 96652607 تماس حاصل نمایند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2587

به "به نام مادر در ایستگاه بهشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به نام مادر در ایستگاه بهشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید