بیمه مسافرتی خارج از کشور چیست؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، اگر خدای ناکرده در سفر دچار سانحه یا عارضه ناگهانی شده و مجبور شوید به دیدار پزشک بروید یا تحت درمان بیمارستانی قرار بگیرید، باید پول زیادی خرج کنید و چه بسا تمام یا بیشتر ارز همراه تان را خرج بیماری کنید. برای جلوگیری از چنین مشکلاتی باید بیمه مسافرتی داشته باشید. با انتخاب یکی از شرکت های بیمه و خرید بیمه نامه مسافرتی خیال تان بابت عوارض ناگهانی سفر راحت خواهد شد. در بعضی سفرها مثلا در سفر به اروپا، همراه داشتن بیمه مسافرتی جزو مدارک لازمی است که مسافران باید همراه داشته باشند و همراه ویزا و دیگر مدارک به ماموران فرودگاه ارائه کنند.…

بیمه مسافرتی خارج از کشور چیست؟

این بیمه نامه که برای سراسر جهان به جز ایران و کشورهای درگیر جنگ صادر می شود، تمام صدمات بدنی و بیماریِ فرد بیمه شده را در طول سفر به خارج از کشور تحت پوشش قرار می دهد.

جبران خسارت مفقود شدن چمدان و بار تحویلی به هواپیما

اگر در حین ورود شما به کشور مقصد، چمدان یا مدارک شما مفقود شود، پس از گذشت چند ساعت در صورت پیدا نشدن چمدان یا مدارک، شرکت بیمه موظف است شما را به هتل ببرد و بعد از چند روز شما را به صورت کاملا رایگان به کشور مبداء بازگرداند.….

هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان های خارج کشور

اگر بیمه شده در بیمارستان بستری شود، هزینه آن تا سقف بیمه نامه یعنی تا سقف000 ,50 (پنجاه هزار) یورو قابل پرداخت است. اگر بیمه شده نیاز داشته باشد که به کشورش بازشود یا مرکز منتقل شود، شرکت بیمه موظف است او را به کشورش بازگرداند یا به مرکز پزشکی مجهز منتقل کند. همچنین اگر شخص بیمه شده نیاز به بستری نداشته باشد، شامل 25 یورو فرانشیز خواهد شد….

هزینه های دندان پزشکی

فقط شامل پرداخت هزینه دندان پزشکی است و موارد دیگر به هیچ عنوان تحت عنوان شامل خسارت نیستند.

بازگرداندن جسد

اگر خدایی ناکرده بیمه شده در طول مدت سفر فوت کند، شرکت بیمه طرف قرارداد، باید برای بازگرداندن جسد به مبداء اقدام کند و فرایند انتقال جسد را به طور کامل به انجام برساند. تمام این شرکت های بیمه ایرانی با کمپانی های خارجی بیمه همکاری می کنند. برای دریافت این بیمه نامه می توانید به هر یک از این شرکت ها مراجعه کنید.

منبع:عـلی بـابا

منبع: دیجیاتور
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 20411

به "بیمه مسافرتی خارج از کشور چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمه مسافرتی خارج از کشور چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید