تاریخ عرضه نسخه کامل بازی eFootball تعیین شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، در حالی که چندین ماه از عرضه اولیه بازی فوتبالی نو کونامی یعنی eFootball که جایگزین همان PES شده، گذشته است، کونامی بالاخره تصمیم گرفته تا تاریخ عرضه آپدیت نسخه 1.0.0 بازی را اعلام کند. این در شرایطی است که معمولاً انتظار داشتیم که آپدیت 1.0.0 با عرضه اولیه بازی در چندین ماه پیش عرضه گردد.

تاریخ عرضه نسخه کامل بازی eFootball تعیین شد

این آپدیت قرار است در تاریخ 14 آوریل منتشر گردد. شرکت کونامی در بیانیه ای که در توییتر برای معرفی این آپدیت نوشته، آورده است: ما با توجه به بازخوردهای دریافتی از سوی کاربرانمان، روی رفع باگ ها، تنظیم تعادل بازی و افزودن ویژگی های نو به بازی کار نموده ایم تا لذت بیشتری را برای کاربرانمان داشته باشیم.

حالت بازی نوی به نام تیم رؤیایی (Dream Team) به عنوان بخشی از این به روزرسانی اضافه خواهد شد که به بازیکنان این امکان را می دهد تا از ساخت تیم خود لذت ببرند و با تیم های رؤیایی دیگر از سراسر دنیا روبرو شوند. در این بیانیه نو که در وب سایت رسمی بازی منتشر شده، کونامی به واکنش های بسیار منفی هواداران به نسخه اولیه eFootball در سپتامبر 2021 پرداخته است.

کونامی بیان نموده: ما آنقدر روی به موقع منتشر کردن بازی متمرکز شده بودیم که مهم ترین چیز را از دست دادیم: کیفیت. طبیعتاً ما با واکنش های انتقادی هواداران ناامید روبرو شدیم. تیم سازنده از آن موقع به سختی کوشش نموده تا اعتماد هواداران محترمان را دوباره به دست آورد و بعلاوه بازی را برای هواداران فوتبال در سراسر دنیا لذت بخش تر کند.

به عنوان بخشی از تعهد خود به بهبود بازی، تاکتیک های نو و قابلیت های متعددی (اعم از تهاجمی و تدافعی) را اضافه نموده ایم که در بازی فوتبال مدرن رایج هستند. ما بعلاوه تعادل بازی را مجدداً تنظیم نموده ایم و باگ ها را رفع نموده ایم تا تجربه لذت بخشی از بازی را تضمین کنیم.

به گفته این سایت، این پیشرفت ها شامل تغییراتی در کنترل دفاع، پاس دادن و شوت کردن است. در این بیانیه آمده: در میان بازخوردهایی که دریافت کردیم، بیشتر آن ها به دفاع کردن اشاره نموده بودند. به صورت ویژه، بسیاری از شما درباره دشواری دفاع کردن و پس گرفتن توپ اظهارنظر نموده اید. پس از آنالیز اولویت بندی های مربوط به دفاع، تصمیم گرفتیم تنظیمات دکمه پیش فرض را تغییر دهیم تا دفاع شهودی تر و مستقیم تر گردد. علاوه بر این، ما یک دستور نو به نام Shoulder Charge اضافه کردیم تا بتوانید مالکیت خود را به شیوه ای فعال تر به دست آورید.

پاس دادن نیز بهبود یافته است و گفته می گردد پاس ها سریع تر و دقیق تر شده اند. این در حالی است که سرعت شوت کردن هم بهبود یافته و شیوه های نوی از جمله شوت خیره کننده و پاس خیره کننده برای ضربه به توپ اضافه شده است.

حالت نو تیم رؤیایی مانند حالت MyClub در بازی PES و آلتیمیت تیم در بازی فیفا به شما اجازه می دهد که با استفاده از فوتبالیست های حرفه ای در سراسر دنیا تیم خود را بسازید. طبق ادعای سازندگان، شما می توانید فوتبالیست ها را با توجه به سبک مناسب خود رشد دهید که این یعنی برای شکل دادن تیم خود به طبق سلیقه تان تقریباً آزادی عمل بی نهایتی دارید.

اولین نسخه eFootball در سپتامبر 2021 با نقدها گسترده منتشر شد. اثری که بیشتر شبیه یک بازی موبایلی به نظر می رسید و به علت گیم پلی ضعیف و گرافیک مضحکش بسیار مورد خشم هواداران نهاده شد و به وسیله متاکریتیک به عنوان بدترین بازی 2021 معرفی گردید. ناشر بازی یعنی کونامی در آن موقع به این خاطر عذرخواهی کرد و قول داد که در آپدیت های بعدی بهبودهایی را در بازی اعمال کند اما پس از چندین ماه تازه به آپدیت 1 که در واقع اولین نسخه کامل بازی به شمار میرود، رسیده ایم.

باید دید که کونامی در اولین قدم جدی خود برای بهبود این اثر چه نموده است. آیا آن ها توانسته بازی را کمی بهبود بدهند؟

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 19318

به "تاریخ عرضه نسخه کامل بازی eFootball تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه نسخه کامل بازی eFootball تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید