تدوین شیوه برگزاری اردو و انتخابی در صورت برگزاری جهانی 2021، برای شرایط اردوی قرنطینه کشتی تصمیم گیری شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، بعد از جلسات فدراسیون کشتی با سرمربیان تیم های ملی آزاد و فرنگی، تصمیمات لازم درخصوص برگزاری اردو و انتخابی تیم ملی در صورت قطعی شدن تصمیم اتحادیه جهانی مبنی بر انجام مسابقات جهانی اتخاذ شد.

تدوین شیوه برگزاری اردو و انتخابی در صورت برگزاری جهانی 2021، برای شرایط اردوی قرنطینه کشتی تصمیم گیری شد

به گزارش خبرنگاران، در چند روز آینده اتحادیه جهانی که پیش از این اعلام نموده بود قصد برگزاری مسابقات جهانی رده های سنی جوانان، زیر 23 سال و بزرگسالان را در ماه های آینده دارد، تصمیم قطعی خود را در مورد برگزاری یا عدم برگزاری این رقابت ها با رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام خواهد نمود.

بعد از اینکه تصمیم قبلی اتحادیه جهانی در مورد برگزاری این رقابت ها به فدراسیون های ملی اعلام شد، فدراسیون ایران نیز جلساتی با سرمربیان تیم های ملی داشت تا نظرات و برنامه های آنها را برای حضور در مسابقات جهانی 2021 جویا گردد.

علیرضا دبیر در همین باره گفت: من به شخصه فکر می کنم مسابقات برگزار نگردد اما به عنوان مسئول فدراسیون نباید دست از کار بکشم. ما دنبال دریافت مجوز از سوی ستاد مقابله با کرونا برای مجوز برگزاری اردوهای مان هستیم و در مورد اینکه اردوی تیم ملی در چه شرایطی و با چه نفراتی برگزار گردد، جلساتی داشته ایم. من شخصا فکر می کنم برگزاری مسابقات خیلی سخت است اما نمی توانم به برگزاری آن هم فکر نکنم. با بنا و محمدی جلسه گذاشتیم.

وی اضافه نمود: آنها حتی دارند فکر می نمایند چطور انتخابی برگزار گردد و چه کسانی به اردو بیایند. صورت جلسه و پیشنهادهای شان برای من فرستاده شده و پروتکل نوشتیم تا به چه صورت اردو را قرنطینه کنیم. حتی در مورد آشپزها و تمام عواملی که در ارتباط با اردوی تیم ملی هستند هم تصمیم گیری شده و حتی من، نایب رئیس و دبیر فدراسیون هم اجازه حضور در اردو را نداریم، سرمربیان و مربیان تیم ملی هم برای حفظ شرایط قرنطینه، خروج از اردو نخواهند داشت. دو نفر بیشتر نباید با هم تمرین نمایند. آماده ایم اگر جهانی برگزار گردید، در مسابقات حضور پیدا کنیم. نمی توانیم به جهانی نرویم. شاید اصلاً دو هفته دیگر واکسن کرونا آمد. من به عنوان مدیر باید آماده باشم، تحت هر شرایطی تیمم در جهانی شرکت کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6050

به "تدوین شیوه برگزاری اردو و انتخابی در صورت برگزاری جهانی 2021، برای شرایط اردوی قرنطینه کشتی تصمیم گیری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدوین شیوه برگزاری اردو و انتخابی در صورت برگزاری جهانی 2021، برای شرایط اردوی قرنطینه کشتی تصمیم گیری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید