تصاویر فصل بهار در کره جنوبی، طبیعت شگفت انگیز شرق آسیا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، با فرا رسیدن فصل بهار و گرم تر شدن هوا، طبیعت جان تازه ای می گیرد. درختان به شکوفه می نشینند و زمین سرسبز می گردد. همین ها کافی است تا تصاویری بدیع در سراسر دنیا به وجود آید، منظره هایی که از لذت بخش ترین اتفاقات در طبیعت است. کشورهای شرق آسیا، با توجه به جغرافیای خاص و متفاوت و آب و هوای دلنشین، از پرطرفدارترین مقصدهای گردشگری به شمار می آیند. به خصوص فصل بهار در کره جنوبی و ژاپن بسیار دیدنی است.

تصاویر فصل بهار در کره جنوبی، طبیعت شگفت انگیز شرق آسیا

با شکوفه های بی نظیر گیلاس، که در ژاپن ساکورا و در کره جنوبی بئوت کوت نامیده می شوند، یکی از مشخصه های اصلی این کشورهای شرق دور به حساب می آیند. رنگ صورتی دلنشین آنها در کنار عطر خاص و آب و هوای جذاب این مناطق تصاویری فراموش نشدنی را به وجود می آورند. طبیعت در فصل بهار، سمفونی بی نظیری از رنگ ها را در این کشورها به وجود می آورد که بسیار دیدنی است.

در حالی که بسیاری از مسافران، به دلیل مشهور بودن شکوفه های گیلاس ژاپن را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می نمایند، فصل بهار در کره جنوبی نیز زیابایی های خاص خود را دارد. به دلیل نزدیک بودن اقلیم دو کشور، شکوفه های گیلاس با همان زیبایی در کره جنوبی نیز قابل مشاهده هستند. علاوه بر آن، منظره هایی نفس گیر از تقابل طبیعت و شهرنشینی مدرن نیز در این کشور دیده می گردد.

شهرهای مختلف کره جنوبی، مانند سئول، پایتخت این کشور، بوسان، اولسان و اینچئون با جاذبه های مختص به خود، هر کدام جذابیت منحصر به فردی را در فصل بهار به نمایش می گذارند. فضاهای روستایی اطراف این شهرها نیز از جمله دیدنی هایی است که باید به تماشای آن نشست.

در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران، مجموعه ای از تصاویر فصل بهار در کره جنوبی را برای شما همراهان عزیز فراهم نموده ایم.

با ما همراه باشید.

منبع: الی گشت
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4245

به "تصاویر فصل بهار در کره جنوبی، طبیعت شگفت انگیز شرق آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر فصل بهار در کره جنوبی، طبیعت شگفت انگیز شرق آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید