(تصویر) علی برقی، بازیگر بچه مهندس در اثر ابتلا به کرونا درگذشت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، علی برقی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشور که چندی پیش از ابتلای خود به کرونا خبر داده بود، درگذشت.

(تصویر) علی برقی، بازیگر بچه مهندس در اثر ابتلا به کرونا درگذشت

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ علی برقی بازیگر سینما و تلویزیون ایران بود. از مهم ترین آثار علی برقی می توان به بازیگری در سریال های ویلای من، بچه مهندس و نون و ریحون اشاره کرد.

علی برقی بازیگر سریال ویلای من، بچه مهندس و نون و ریحون

علی برقی نخستین بار سال 1371 در فیلم شرم کارگردانی کیومرث پوراحمد بازی کرده است. وی همچنین تا چندی پیش مشغول بازی در فیلمی به کارگردانی آرزو ارزانش بود.

این هنرمند چندی قبل با انتشار استوری در اینستاگرام خود خبر از ابتلایش به بیماری کرونا داد.

بیوگرافی علی برقی

علی برقی متولد متولد 10 آبان 1357 در تهران بود. او در هنرستان برق خوانده، ولی سینما هم خوانده بود. درباره خود می گوید: احساسم را نمی فروشم، حتی به بالاترین بها، ولی آنگونه که بخواهم، خرج می کنم، برای آن هایی که لایق آن هستند. او به تپل ترین بازیگر ایرانی با 145 کیلوگرم وزن شهرت دارد.

علی برقی در آموزشکده تئاتر تهران دوره بازیگری را گذراند و بصورت جدی از سال 1382 وارد این عرصه شد، او فرزند حسین برقی و زیبا امین نظر است که یک خواهر بنام ژاله دارد.

علی برقی 145 کیلوگرم وزن و 178 سانتیمتر قد داشت. خودش درباره اضافه وزن می گفت: من به خاطر خورد و خوراک یا بی تحرکی وزنم بالا نرفته، بلکه چاق بودن من دلیل ارثی دارد

علی برقی با میترا شیرخانی ازدواج کرده بود که از وی صاحب دو دختر بنام باران و بهار هست

در 13 فروردین 92 همسرش فوت کرد او در این باره می گوید: 13 بدر لعنتی سالگرد فوت همسر عزیزم میترای نازنینم هستش، این عکس (پایینی) یک رب قبل فوتش به علت ایست قلبی هستش، 13 به در نحسی خودش رو بهم ثابت کرد و من هر سال تو این روز داغ دلم تازه میشه. یه مرگ تراژدیک جلوی چشم خودم و بچه هام، لطفا با دل های پاکتون برای شادی روح همسر عزیزم از صمیم قلب دعا کنید.

سنگین وزن ترین بازیگر در بیش از 200 تیزر بازی کرد و بعد هم پیشنهاد بازی در یک سریال را قبول کرد، می گوید به خاطر وزنم از من خواسته شد تا در یک سریال ایفای نقش کنم، منم قبول کردم. کار پخش شد و بعد پیشنهاد های همکاری دیگر را گرفتم گرچه من دوره های بازیگری گذرانده بودم، ولی شاید اگر من این وزن را نداشتم هیچ وقت نمی توانستم در حیطه کاری ام پیروز شوم.

در مصاحبه ای گفته بود: خوب است اگر شاد باشی و دیگران را شاد کنی. به همین خاطر، هر وقت یکی از همکاران با من سر وزنم شوخی می کند به او می خندم و با خنده پاسخش را می دهم، یادم هست یک بار سر صحنه پروژه بزنگاه رضا عطاران به من گفت تو با این وزنت نوشابه هم می خوری؟ بعد هر دو زدیم زیر خنده …

توضیحات تهیه کننده بچه مهندس درباره ابتلای مرحوم علی برقی به کرونا

تهیه کننده بچه مهندس ابتلای مرحوم علی برقی به کرونا در سری جدید این سریال را نادرست خواند و یادآوری کرد این بازیگر تنها در فاز نخست این پروژه ایفای نقش کرده است.

به گزارش روابط عمومی پروژه، سعید سعدی ـ تهیه کننده سریال بچه مهندس ـ در این زمینه توضیح داد: پس از انتشار خبر فوت آقای علی برقی، برخی از رسانه ها به اشتباه اعلام کردند ابتلای این بازیگر به ویروس کرونا در سری چهارم بچه مهندس اتفاق افتاده است؛ در صورتی که او تنها در فاز اول پروژه ما حضور داشت. در حال حاضر تصویربرداری این پروژه با رعایت تمامی نکات بهداشتی پیگیری می شود و تمامی بازیگران و عوامل در سلامت کامل هستند.

بچه مهندس 4 به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در حال تولید است.

ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، عبدالرضا اکبری، سهند جاهدی، عباس جمشیدی فر، سیاوش چراغی پور، شیوا خسرومهر، عزت الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی بازیگرانی هستند که تا به امروز مقابل دوربین ساخته جدید احمد کاوری رفته اند.

علی برقی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشور شامگاه پنجشنبه ـ 23 بهمن ماه ـ در بیمارستان سینا تهران درگذشت. او در سریال هایی چون ویلای من، بچه مهندس 2، دادستان و نون و ریحون بازی کرده بود.

منبع: فرارو
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10078

به "(تصویر) علی برقی، بازیگر بچه مهندس در اثر ابتلا به کرونا درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصویر) علی برقی، بازیگر بچه مهندس در اثر ابتلا به کرونا درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید