تغییر را باید پذیرفت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، نقندینه - محمد حیدری مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین درباره تحولات این شرکت در راستای توسعه خدمات دیجیتال گفت : بیمه کارآفرین همسو با تحولات بازار ، باشگاه مشتریان کارآفرین را راه اندازی نموده که خود یک استارت آپ است و نه تنها برای شبکه فروش تهدید نیست بلکه فرصت تازه ای است که بربستر اینترنت، مکان و زمان حذف و نمایندگان می توانند دراین بستربه صورت آنلاین در هرساعتی و درهرکجا بیمه نامه صادر نمایند.

تغییر را باید پذیرفت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، محمد حیدری مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین درباره تحولات این شرکت در راستای توسعه خدمات دیجیتال گفت : بیمه کارآفرین همسو با تحولات بازار ، باشگاه مشتریان کارآفرین را راه اندازی نموده که خود یک استارت آپ است و نه تنها برای شبکه فروش تهدید نیست بلکه فرصت تازه ای است که بربستر اینترنت، مکان و زمان حذف و نمایندگان می توانند دراین بستربه صورت آنلاین در هرساعتی و درهرکجا بیمه نامه صادر نمایند.

حیدری با بیان اینکه ورود استارت آپ ها بازار بیمه را تغییر نموده است ، گفت : اما نمایندگان بیمه نیز باید بپذیرند زمانه تغییر نموده است ، فروش خدمات دیگر احتیاجمند ساختمان های بلند و شعب نیست و استارت اپ ها می توانند صدور بیمه نامه را با تسهیل بیشتری انجام دهند . رشته های بیمه بدنه خودرو ، آتش سوزی و غیره درقالب این استارت اپ با حذف کاغذ ارایه می گردد .

وی با اشاره به اینکه درسیستم باشگاه مشتریان کارآفرین اطلاعات وارد سیستم و به سند تبدیل ، پیشنهاد بیمه ارایه و بیمه نامه صادرمی گردد ، اضافه کرد : علاقه مند به همکاری با استارت آپ های موجود بودیم اما صلاح دیدیم بهتراست خود کارآفرین استارت آپی داشته باشد که درقالب باشگاه مشتریان عملیاتی شد و موجب سرعت عمل می گردد و به هیچ وجه جای چالش نیست .

حیدری درپاسخ به این پرسش که آیا به عنوان مدیرعامل بیمه کارآفرین همان سیاست توسعه ای بیمه های زندگی که از ابتدا توسط مدیرعامل قبلی اجرا شد ، را دنبال می نماید ؟ یادآورشد : بیمه ، پدیده ای وارداتی است ، باید برای فعالیت الگوی های جهانی را سرلوحه برنامه ها قرارداد، اینک 50 درصد پرتفوی شرکت بیمه های عمر است و بیمه کارآفرین همان سیاست محصول محوری و توسعه بیمه های زندگی را ادامه می دهد.

حیدری متذکر شد : ادامه این فرایند گذشته به دلیل احتیاج بازار به بیمه های عمر و تجهیزکارافرین به زیرساخت های مورد احتیاج است . کارآفرین شبکه ای که توان عرضه این خدمت را داشته باشد ، دارد. درعین حال فاصله ضریب نفوذ بیمه درکشورمان با عدد بین المللی فاصله دارد و جای کار بسیار هست ، بنابراین همه اتفاقات به نفع این حوزه است و بیمه کارآفرین هم درهمین جهت گام برمی دارد .

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9282

به "تغییر را باید پذیرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر را باید پذیرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید