تماس تلفنی راز جنایت 5 ساله را فاش کرد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، فردی که در سال 93 طی یک درگیری بر اثر اختلاف اقتصادی اقدام به قتل در شهرستان سبزوار نموده و متواری بود در پی سرقت منزلش و تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 راز جنایت 5 ساله اش فاش شد.

تماس تلفنی راز جنایت 5 ساله را فاش کرد

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار از گفت: در 21 مرداد ماه امسال خانمی طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 از وقوع سرقت منزلش در خیابان تجاری کرج اطلاع داد.

او در تشریح فاش شدن راز جنایت 5 ساله اضافه کرد:بلافاصله ماموران گشت کلانتری 11 مرکزی به محل وقوع سرقت اعزام شدند، اما مردی حدود 35 ساله به محض مشاهده خودرو پلیس به ماموران نزدیک شده وبا بیان اینکه سرقت منزلش جزئی بوده وخانواده اش به اشتباه به آن ها اطلاع داده و وقت ماموران را گرفته اند با عذرخواهی از ماموران گشت می خواهد محل را ترک نمایند.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت:ماموران می بایست ماموریت خود را کامل می کردند بنابراین آدرس و شماره تماس نام برده را دریافت و پرونده تحت عنوان سرقت منزل ثبت و به پلیس آگاهی ارسال شد.

سرهنگ نادر بیگی اضافه کرد: در آنالیز کاراگاهان معین شد که شماره شناسایی وی اشتباه است بنابراین طی تماس تلفنی با نامبرده از وی خواسته شد که برای پیگیری پروند خود به پلیس آگاهی مراجعه کند، اما وی با حالت پریشان و مضطرب گفت که حاضر به پیگیری پرونده نیست و تماس را قطع کرد.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به رفتار و برخورد نامبرده و عدم اعلام آدرس منزل و معینات اصلی خود کاراگاهان به او مظنون شده و با اقدامات ویژه پلیسی و مراجعه به سامانه ثبت معینات افراد، هویت نامبرده معین شد.

نادربیگی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع، پرونده به اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی ارجاع و در آنالیز تکمیلی کارآگاهان محرز شد که نامبرده در اردیبهشت سال 93 مرتکب یک فقره قتل در شهرستان سبزوار شده واز آن موقع به بعد با تغییر هویت خود در استان های مختلف کشور متواری بوده و در شهر های تهران و کرج به صورت مخفیانه زندگی می نماید.

او گفت: با توجه به اطلاعات موجود، دستگیری نامبرده به صورت ویژه در دستور کار کارآگان نهاده شد و طی تماس با تلفن همراه وی معین شد که خط تلفن وی خاموش است بنابراین اقدامات پلیسی ویژه برای شناسایی وی اجرا شده و کارآگاهان را به سرنخ هایی برای رسیدن به سوژه راهنمایی کرد.

نادربیگی در ادامه اضافه کرد: در نهایت با کوشش های انجام شده متهم طی یک عملیات غافیلگرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منقل شد و در بازپرسی های اولیه به صراحت به یک فقره قتل در حادثه نزاع و درگیری به دلیل اختلاف اقتصادی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی البرز در مورد چگونگی انجام قتل گفت: وی که از مدت ها قبل به علت اختلاف اقتصادی با مقتول مشاجره داشته در روز حادثه با مقتول درگیر شده و به یاری یکی از دوستانش ابتدا مقتول را مورد ضرب وشتم قرار داده و با اجبار وی را داخل صندوق عقب خودرو انداخته و مقتول را به محل دیگری منتقل می نمایند

او در ادامه اضافه کرد: پس از 2 ساعت که درب صندوق را باز می نمایند متوجه می شوند که وی فوت نموده است و از همان تاریخ قاتل متواری شده و در شهر های مختلف به صورت مخفیانه زندکی می نموده است.

نادر بیگی در انتها گفت: با توجه به اعترافات متهم ضمن برقراری هماهنگی های لازم قضایی، پلیس آگاهی سبزوار نیز در جریان ماجرا نهاده شده و تحقیقات بر روی پرونده همچنان ادامه دارد.

د.خ

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 76

به "تماس تلفنی راز جنایت 5 ساله را فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس تلفنی راز جنایت 5 ساله را فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید