ثبت نام 3 هزار حامی جدید ایتام خوزستان از ابتدای ماه رمضان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از ثبت نام 3 هزار حامی جدید ایتام و محسنین از ابتدای ماه مبارک رمضان در اجرای پویش ایران مهربان خبر داد.

ثبت نام 3 هزار حامی جدید ایتام خوزستان از ابتدای ماه رمضان

جمال شیبه با تسلیت شهادت حضرت امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: در حال حاضر 25 هزار یتیم و فرزند محسنین از حمایت های مادی و معنوی مردم نیکوکار و حامیان بهره مند هستند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، وی ماه مبارک رمضان را فرصتی برای خودسازی و خدمت رسانی به محرومان دانست و گفت: همه ما در خدمت رسانی به نیازمندان و پررونق کردن سفره های ایتام می توانیم سهمی داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان افزود: شب های قدر فرصتی برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین و فرصتی برای یاری به خانواده های محروم و نیازمند است و کمیته امداد استان خوزستان این فرصت را به صورت غیر حضوری برای نیکوکاران و خیرین ارزشمند استان فراهم کرده است

وی با بیان اینکه 5 هزار نفر از ایتام و فرزندان محسنین در استان خوزستان فاقد حامی هستند، بیان کرد: پویش ایران مهربان برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین با شعار من هم یک حامی هستم با هدف اینکه هیچ یتیمی بدون حامی نباشد، با سرعت بیشتری انجام می شود.

شیبه با اشاره به اجرای پویش ایران مهربان با هدف جذب حامی جدید برای ایتام و محسنین، گفت: از آغاز اجرای این طرح، خیرین با هدف حمایت از بچه ها یتیم و تامین نیازمندی های آن ها در زمینه معیشتی و تحصیلی و درمان به جمع حامیان پیوسته اند که 3 هزار نفر از آنان از ابتدای ماه مبارک رمضان به حامیان ایتام اضافه شده اند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از یاری های دریافتی حامیان غیرنقدی بوده است، افزود: حامیان علاوه بر پرداخت یاری های نقدی، در تامین پوشاک، نوشت افزار، پرداخت هزینه درمان و تهیه جهیزیه، فرزندان معنوی خود را یاری می کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان بر ضرورت فرهنگ سازی رسانه ای در موضوع حمایت از ایتام تاکید کرد و افزود: مردم همواره در کار خیر و احسان از مسئولان جلوتر هستند و در این زمینه نقش رسانه ها به ویژه رسانه ملی قابل توجه است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته قریب به 68 میلیارد تومان یاری های خیران به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز شده است، گفت: خیران می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir یا ارسال عدد 1 به 3000333361 ضمن دریافت شناسه فرزند مورد حمایت، یاری های خود را به حساب مستقیم فرزند معنوی خود واریز کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12256

به "ثبت نام 3 هزار حامی جدید ایتام خوزستان از ابتدای ماه رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 3 هزار حامی جدید ایتام خوزستان از ابتدای ماه رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید