جاذبه های دیدنی مارسی کشور فرانسه

به گزارش مجله وبلاگ فروش، جاذبه های دیدنی مارسی کشور فرانسه

در این مقاله از وب سایت گردشگری خبرنگاران به معرفی جاذبه های دیدنی مارسی کشور فرانسه خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

جاذبه های دیدنی مارسی کشور فرانسه

سفر به مارسی

مارسِی (به فرانسوی: Marseille) دومین شهر پرجمعیت کشور فرانسه و مرکز ناحیه پروانس آلپ-کوت دازور است. این شهر کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است و بزرگ ترین جزیره این دریا می باشد. جنب و جوش موسیقی، هنر و ورزش همیشه در این شهر و یا بندر در به چشم می خورد به طوری که بیش از پانزده گروه قوی موسیقی خیابانی وجود دارد. اکثریت مردم مارسی از مهاجرانی هستند که به این بندر آمده اند و دارای جمیعتی با اصالت از افریقا و سایر کشورهای اروپایی می باشد.

برترین زمان سفر

از آنجایی که این شهر در بیشتر روزهای سال آب و هوایی معتدل دارد، زمان خاصی برای سفر به آن پیشنهاد نمی گردد. اگر نمی خواهید در اوج گرما به مارسی سفر کنید، فصل بهار و پاییز برترین زمان سفر به این شهر است. به طور کلی برترین زمان سفر به مارسی ماه های آوریل تا ژوئن و سپتامبر تا نوامبر است.

قصر لوشان The Palais Longchamp

از قرن شانزدهم میلادی مردم مارسی با مشکل بی آبی و کمبود آب آشامیدنی و این معضل با شیوع وبا در سال 1835 بیشتر شد.

تا اینکه تصمیم به حفر کانال آب شد با آب رودخانه دورانس را به شهر راهنمایی کند. بدین ترتیب اولین سازه آبی شهر ساخته شد و بنای یاد بودی بنام قصر لون شان برای بزرگداشت این حرکت درنظر گرفتند. معماری قصر لون شان همچون معماری کلیسای نوتردام میباشد.

منطقه آرجنتان Argentan و رودخانه اورن یا Orne

شهری به قدمت رومیان با با سر گذشتی پر از حوادث تلخ و جنگ ها. این منطقه همیشه مورد حمله قرار میگرفته چه در زمان رومیان باستان و چه در زمان جنگ انگلستان و فرانسه و یا جنگ جهانی دوم. اما با وجود تمام تخریب هایی که بر چهره شهر زده شده است همیشه پویایی خود را حفظ نموده است. قلعه مارگاریت قرن دوازدهم میلادی، قعله عدالت یا قلعه دوک Dukes castle قرن چهاردهم میلادی، کلیسای سنت جرمن یا Saint-Germain یادگاری قرون وسطی، کلیسای سنت نیکلاس Saint Nicolas Chapel از جاذبه های این شهر کوچک می باشد و حتما در طول سفر با تور فرانسه از این منطقه ها تماشا خواهید کرد.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 18 شهریور 1401 بروزرسانی: 18 شهریور 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 21255

به "جاذبه های دیدنی مارسی کشور فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های دیدنی مارسی کشور فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید