جدیدترین به روز رسانی گلکسی نوت 9 شامل چه امکاناتی است؟ ، از افزایش امنیت تا ارتقای سطح کیفی دوربین

به گزارش مجله وبلاگ فروش، شرکت سامسونگ یک به روزرسانی نرم افزاری برای گلکسی نوت 9 تدارک دیده است که به طور تعیین شامل پچ امنیتی اندروید می گردد که در تاریخ یکم آوریل 2019 منتشر شده است.

جدیدترین به روز رسانی گلکسی نوت 9 شامل چه امکاناتی است؟ ، از افزایش امنیت تا ارتقای سطح کیفی دوربین

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سامسونگ در کنار مسائل امنیتی این سیستم عامل اندروید، گزینه ای را در بخش تنظیمات اضافه می نماید که به کاربران امکان می دهد حالت شب را به حالت خاموش و روشن به شکل اتوماتیک تغییر دهند.

در کنار این ها، به روز رسانی مذکور شامل پیشرفت های دوربین است که به کاربران اجازه می دهد تا FOV دوربین خود را از 68 درجه تا 80 درجه با استفاده از یک دکمه در بالای دکمه شاتر دوربین تغییر دهند.

این به روزرسانی، نسخه N960FXXU2CSDE است و حجمی حدود 520 مگابایت دارد. نسخه اولیه به روزرسانی مذکور در آلمان ارائه شده است. اما اگر طی یک تا دو هفته آینده این نسخه را دریافت نکردید می توانید با روش دستی، گلکسی نوت 9 خود را به روزرسانی کنید. تنها کافیست سری به منوی تنظیمات> نرم افزار و در نهایت به روز رسانی بزنید

منبع: انتخاب
انتشار: 3 دی 1401 بروزرسانی: 3 دی 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 23483

به "جدیدترین به روز رسانی گلکسی نوت 9 شامل چه امکاناتی است؟ ، از افزایش امنیت تا ارتقای سطح کیفی دوربین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین به روز رسانی گلکسی نوت 9 شامل چه امکاناتی است؟ ، از افزایش امنیت تا ارتقای سطح کیفی دوربین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید