جشنواره غذاهای بومی و محلی در صومعه سرا برگزار می شود

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان صومعه سرا در گیلان از برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی ابریشم در این شهرستان خبر داد.

جشنواره غذاهای بومی و محلی در صومعه سرا برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، علیرضا مهرگان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان صومعه سرا پنجشنبه 10 بهمن ماه 98 ضمن اعلام این خبر گفت: این جشنواره به مناسبت دهه فجر با حضور بانوان شهرستان و استان با هدف ترویج الگوی غذای سالم و سنتی و همچنین پاسداشت آداب و رسوم و سنت های دیرینه و هنر آشپزی بانوان شهرستان برگزار می شود.

مهرگان اضافه نمود: این جشنواره با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان ، شهرداری و شورای شهر صومعه سرا و آسایشگاه معلولین این شهرستان در روز شنبه 12 بهمن ماه از ساعت 17 الی 21 در تالار فرشتگان روستای دوگور با حضور هنرمندان استانی و شهرستانی و با اجرای برنامه های متنوع آیینی و سنتی برگزار خواهد شد و در پایان به شرکت کنندگان جشنواره جوایزی اهدا می شود.

او در پایان شرح داد: شهرستان صومعه سرا با حمایت مسئولین ارشد استانی و شهرستانی در برگزاری جشنواره های مختلف از جمله گل لاله، حلوای ضیابری، رشته خشکار، خرمن، توت فرنگی، شب یلدا و... در استان پیشرو بوده است.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2612

به "جشنواره غذاهای بومی و محلی در صومعه سرا برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره غذاهای بومی و محلی در صومعه سرا برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید