خبرنگاران تردد در محورهای چهارمحال و بختیاری روان است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، شهرکرد- خبرنگاران- سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش برف در گردنه های کوهرنگ و بارش باران در تمامی محورهای ارتباطی این استان، گفت: تردد هم اینک در همه محورها عادی و روان است.

خبرنگاران تردد در محورهای چهارمحال و بختیاری روان است

شهرام ندیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها، تمامی راهداران در محورهای ارتباطی استان در حالت آماده باش قرار دارند.

وی، از افزایش تجهیزات راهداری در شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: با توجه به بارش برف در شهرستان کوهرنگ، 2 دستگاه لودر به مجموع تجهیزات این شهرستان اضافه شد و کشیک های معین راهداری برای این شهرستان در نظر گرفته شده است.

ندیمی با بیان اینکه گروه های راهداری استان تا 24 ساعت پس از اتمام بارش ها در استان فعال هستند، شرح داد: 44 راهدارخانه، 225 راهدار به همراه 330 دستگاه خودروی سنگین، نیمه سنگین و سبک در این استان تجهیز و فعال شده است.

به گزارش خبرنگاران، بنا بر اعلام هواشناسی برای چهارمحال وبختیاری و به ویژه شهرستان کوهرنگ برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه وقوع سیلاب پیش بینی شده است.

چهارمحال و بختیاری 3 هزار و 732 کیلومتر راه دارد که 259 کیلومتر بزرگراه، 761 کیلومتر راه اصلی، 291 کیلومتر راه فرعی و 2 هزار و 369 کیلومتر راه روستایی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2982

به "خبرنگاران تردد در محورهای چهارمحال و بختیاری روان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تردد در محورهای چهارمحال و بختیاری روان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید