خبرنگاران عامل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در پردیس دستگیر شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: فردی که اقدام به تهدید انتشار تصاویر شخصی خانمی در شبکه اجتماعی می کرد در این شهرستان دستگیر شد.

خبرنگاران عامل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در پردیس دستگیر شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

سرهنگ بهزاد عبدیان در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه فردی در شبکه اجتماعی وی را تهدید به انتشار تصاویر خصوصی اش می نماید، آنالیز موضوع در دستور کار پلیس فتا نهاده شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از پیگیری کارشناسان پلیس فتا متهم مورد نظر شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در منزلش دستگیر شد.

وی با اشاره به اظهارات متهم، شرح داد: وی از اتباع است که قبلا با شاکی دوست بوده و هنگامی که با تصمیم وی برای قطع این رابطه و ازدواج وی روبرو می گردد او را تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی نموده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با بیان اینکه پذیرش خواسته مجرمانه راهکار برطرف مزاحمت نیست و باج خواهی بیشتر را تسهیل می نماید از شهروندان خواست تا در صورت ایجاد مزاحمت یا سوءاستفاده از اطلاعات شخصی در فضای مجازی موضوع را سریعاً به وسیله سایت www.cyberpolice.ir به پلیس فتا و یا با مراجعه حضوری به پلیس فتای شهرستان اطلاع دهند.

عبدیان از دستگیری دزدان پمپ های آب ویلا و منازل در شهرستان پردیس خبرداد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت پمپ آب در سطح شهرستان پردیس و روستای کرشت، آنالیز موضوع و دستگیری دزد یا دزدان در دستور کار پلیس این فرماندهی نهاده شد.

وی با اشاره به عملیات ضربتی و غافلگیرانه ماموران کلانتری 12 بومهن برای دستگیری متهمان، گفت: دو متهم در بازپرسی به سرقت اعتراف کردند و از مخفیگاه آنها 8 دستگاه پمپ آب، تعدادی جک، سیم و کابل کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در پی وقوع دو فقره سرقت خودرو، کلانتری 14 فاز یازده پردیس موضوع را در دستور کار قرار داد و با شلیک هوایی پلیس، دزدان خودروهای سرقتی در کمتر از 3 ساعت در پردیس دستگیر شدند.

عبدیان ادامه داد: دو نفر مرد و یک نفر خانم که از متهمین سابقه دار بودند طی عملیات غافلگیرانه پلیس در خودروهای مسروقه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی از متلاشی شدن باند 14 نفری شرکت هرمی در پردیس خبرداد و گفت: تبلیغات گسترده یک شرکت هرمی در زمینه بازاریابی شبکه ای غیر مجاز کارآگاهان پلیس آگاهی را بر آن داشت تا آنالیز موضوع را شروع نمایند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس گفت: 14 نفر اعضای 18 تا 30 این شرکت هرمی جوانان فراری از منزل بودند که از استان های گلستان و خوزستان در این شهرستان ساکن شدند و خانواده های آنان به دلیل بی خبری اعلام مفقودی نموده بودند.

عبدیان گفت: متهمین دستگیر شده در بازپرسی های پلیسی به جرم خود را اعتراف کردند که با عضوگیری و اعتمادسازی اعضا، کار خود را قانونی جلوه می دادند، که با هوشیاری پلیس شناسایی و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11496

به "خبرنگاران عامل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در پردیس دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عامل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در پردیس دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید