خبرنگاران مربی تیم فوتسال بانوان رودان: به سبب اشتباهات فردی باختیم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، اصفهان- خبرنگاران- مربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال رودان گفت: بازیکنانم در مقابل نامی نو کوشش خود را برای پیروزی انجام دادند ولی به دلیل اشتباهات فردی شکست خوردیم.

خبرنگاران مربی تیم فوتسال بانوان رودان: به سبب اشتباهات فردی باختیم

به گزارش خبرنگاران، اورینب سالاری روز آدینه در جمع خبرنگاران اضافه نمود: هر 2 تیم بازی خوب و پایاپایی را به نمایش گذاشتند ولی تیم حریف از موقعیت هایش استفاده کرد و پیروز میدان شدند.

وی با بیان اینکه بازیکنان جوان من در ضربات نهایی بی دقت بودند اضافه نمود: تیم با تجربه نامی نو از فرصت های خود بهتر بهره برد و توانستند سه گل به ثمر برسانند و پیروز میدان شوند.

وی گفت: بازیکنانم برای پیروزی در این ملاقات خیلی انگیزه داشتند ولی متاسفانه شرایط جوری رقم خورد نتوانستیم از داشته های خود استفاده کنیم.

وی توضیح داد: تمرکز بازیکنان و فشار بازی بر فرایند عملکرد تیم در این بازی تاثیرگذار بود و باعث شکست ما شد.

وی به حضور سالها تیم نامی نو در لیگ برتر اشاره و اضافه نمود: بازیکنان تیم ما به دلیل اینکه سال اولشان در لیگ برتر است تجربه کافی ندارند و 98 درصد بازیکنان برای نخستین بار است که در لیگ حضور دارند.

وی اضافه نمود: تیم های که سال اول در لیگ برتر حضور دارند هدفشان ماندگاری در لیگ است و خدا را شکر به هدف خود رسیدم چون در میانه های جدول حضور داریم.

سالاری با بیان اینکه تیم ما از سه دروازه بان خوب بهره می برد گفت: هر سه آنها تجربه کافی دارند و در یک سطح بازی می نمایند.

وی از عملکرد بازیکنانش در این ملاقات رضایت داشت و گفت: کوشش خود را برای پیروزی کردند و به دلیل اشتباهات فردی شکست خوردیم که در فوتسال اجتناب ناپذیر است.

به گزار ش خبرنگاران، ملاقات تیم های فوتسال بانوان نامی نو اصفهان و هیات فوتبال رودان از هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور امروز در استادیوم امام علی اصفهان برگزار گردید و در خاتمه تیم میزبان پیروز میدان شد.

تیم فوتسال نامی نو اصفهان با 15 امتیاز در رده سوم جدول گروه الف لیگ برتر فوتسال بانوان کشور واقع شده است و هیات فوتبال رودان نیز با هفت امتیاز در رتبه پنجم است.

لیگ برتر فوتسال بانوان در 2 گروه الف و ب برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10605

به "خبرنگاران مربی تیم فوتسال بانوان رودان: به سبب اشتباهات فردی باختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مربی تیم فوتسال بانوان رودان: به سبب اشتباهات فردی باختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید