خبرنگاران معرفی مستندی در خصوص حقوق حیوانات؛ انگیزه گروگان گیری در اوکراین

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران- خبرنگاران- یک حامی حقوق حیوانات در اوکراین با درخواست معرفی مستندی درباره حیوانات به گویندگی واکین فینیکس، مسافران اتوبوسی را برای 12 ساعت به گروگان گرفت.

خبرنگاران معرفی مستندی در خصوص حقوق حیوانات؛ انگیزه گروگان گیری در اوکراین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ددلاین، روز گذشته یک فرد مسلح به اسلحه و نارنجک پس از حمله به یک اتوبوس در کشور اوکراین، 13 نفر را به مدت 12 ساعت به گروگان گرفت.

سرویس امنیتی این کشور فرد مهاجم را به عنوان ماکسیم کریووش (Maksym Kryvosh) شناسایی کرد. او یک حامی حقوق حیوانات 44ساله است که به دلیل حمل سلاح سابقه کیفری داشت.

یکی از درخواست های عجیب این گروگان گیر آن بود که ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین مردم را به دیدن فیلم مستند ساکنان زمین (Earthlings) به گویندگی واکین فینیکس دعوت کند. این فیلم آمریکایی در سال 2005 با موضوع انتقاد از سوءاستفاده از حیوانات برای تهیه غذا، لباس و یا انجام تحقیقات علمی ساخته شد.

زلنسکی در واکنش با انتشار یک کلیپ 6 ثانیه ای روی صفحه فیس بوک خود درخواست این گروگان گیر را اجابت کرد، ویدئویی که پس از آزادی هر 13 گروگان حذف شد.

مستند ساکنان زمین با استفاده از دوربین های مخفی و تصاویری که پیش از این هرگز دیده نشده اند، هویت واقعی کارخانه های بزرگی که برای منافع شخصی شان حیوانات را مورد آزار قرار می دهند، می نمایند برملا می نماید.

فینیکس که این روزها به بازی خیره نماینده در فیلم جوکر شناخته می گردد، در اظهارنظری درباره این مستند گفته بود در بین تمام فیلم هایی که درآنها حضور داشته، ساکنان زمین بیشتر از همه سر زبان ها خواهد بود و هر یک نفری که این مستند را ببیند، با سه نفر درباره مسائل عمیق مطرح شده در آن، گفت وگو خواهد نمود.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6002

به "خبرنگاران معرفی مستندی در خصوص حقوق حیوانات؛ انگیزه گروگان گیری در اوکراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معرفی مستندی در خصوص حقوق حیوانات؛ انگیزه گروگان گیری در اوکراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید