خبرنگاران کرونا، موجب تعطیلی بازار هفتگی شهر رامجرد مرودشت شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، شیراز-خبرنگاران-معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت گفت: به سبب افزایش شمار مبتلایان به بیماری کرونا در این منطقه و نیز رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، از امروز (هشتم مهرماه 99) بازار هفتگی شهر رامجرد از توابع این شهرستان تا اطلاع بعدی و کاهش فرایند شیوع این بیماری، تعطیل شد.

خبرنگاران کرونا، موجب تعطیلی بازار هفتگی شهر رامجرد مرودشت شد

رهام پیکری، سه شنبه بیان داشت: سایر بازارها و مراکز خرید این شهرستان نیز در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و عدم استفاده شهفرایندان از ماسک، تعطیل می گردد.

وی، از مردم خواست برای قطع زنجیره انتقال این بیماری تا حد امکان از حضور در تجمع ها خودداری نموده و رعایت فاصله گذاری فیزیکی و پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

دستورالعمل های بهداشتی رعایت نگردد، اعمال محدودیت ها شدیدتر خواهد شد

رییس شبکه بهداشت، درمان شهرستان مرودشت نیز در این باره گفت: با توجه به تداوم فرایند افزایشی بیماران کرونایی در چند روز اخیر و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی اصناف و مشاغل به ناچار باید محدودیت های شدیدتری اعمال گردد که تعطیلی بازارها یکی از گزینه های جدی است.

مجید اکبرزاده اضافه نمود: طبق مصوبه کمیته مقابله با کرونا شهرستان مرودشت، بازدیدهای مشترکی با همکاری دستگاه های ذی ربط از بازار و مراکز خرید شهرستان این انجام می گردد و در صورت عدم همکاری بازاریان و اصناف در اجرای پروتکل های بهداشتی و الزام استفاده از ماسک، ناگزیر به تعطیلی بازار خواهیم شد.

وی ادامه داد: در تمام اداره ها، محیط های کار و اشتغال از جمله بازارها، پاساژها و اصناف مختلف، رعایت تمام پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک الزامی و اجباری است و به مراجعه کنندگانی که ماسک نداشته باشند، خدمات ارائه نمی گردد ضمن اینکه ناظران و بازرسان بر این امور نظارت جدی خواهند داشت و مدیران این مجموعه ها نیز در این مورد مسوولیت دارند.

شهرستان مرودشت در فاصله 45 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

بنا به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر امروز (هشتم مهرماه 99) تا به امروز 453 هزار و 637 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 207 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 25 هزار و 986 نفر رسیده است.

بر اساس اظهارات سیما سادات لاری، استان های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در شرایط قرمز هستند. استان های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در شرایط هشدار قرار دارند.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7302

به "خبرنگاران کرونا، موجب تعطیلی بازار هفتگی شهر رامجرد مرودشت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا، موجب تعطیلی بازار هفتگی شهر رامجرد مرودشت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید