خوابگاه گلشن دانشگاه تربیت مدرس به منظور تعمیر و بازسازی تخلیه می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، با توجه به شرایط خاص و تعطیلی بسیاری از خوابگاه ها، معاونت دانشجویی در دانشگاه تربیت مدرس خوابگاه گلشن را تعمیر و بازسازی می نماید.

خوابگاه گلشن دانشگاه تربیت مدرس به منظور تعمیر و بازسازی تخلیه می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، با توجه به شرایط خاص کشور و پایداری بیماری کووید- 19 و تعطیلی بسیاری از خوابگاه ها، معاونت دانشجویی در نظر دارد نسبت به تعمیر و بازسازی خوابگاه گلشن اقدام نماید.

دانشجویان ساکن خوابگاه گلشن باید حداکثر تا 11 مهرماه 99 نسبت به تخلیه و تحویل واحد محل سکونت در خوابگاه دانشجویی اقدام کنند.

انتقال به شهرستان توسط دانشجو، انتقال به شهرستان توسط کننده دانشجو و جمع آوری و ارسال پستی به شهرستان توسط اداره با هماهنگی دانشجو از روش های انتقال وسایل دانشجویان می باشد.

خاطرنشان می گردد، مدیریت دانشجویی پس از انقضای مهلت مقرر با نظارت حراست دانشگاه نسبت به جمع آوری، بسته بندی و انتقال وسایل دانشجویان به انبار مدیریت امور دانشجویی اقدام خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6405

به "خوابگاه گلشن دانشگاه تربیت مدرس به منظور تعمیر و بازسازی تخلیه می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "خوابگاه گلشن دانشگاه تربیت مدرس به منظور تعمیر و بازسازی تخلیه می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوابگاه گلشن دانشگاه تربیت مدرس به منظور تعمیر و بازسازی تخلیه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید