خوزستانی ها قصه های موسپید را اجرا می کنند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در خوزستان، پنجمین مهرواره قصه گویی قصه های موسپید با موضوع مجموعه کتاب های قصه های خوب برای بچه های خوب تألیف مهدی آذر یزدی(بزرگداشت مهدی یزدی)، ویژه رده سنیِ نونگاه (بالای 12 سال) و نوجوان (بالای 15 سال) برگزار می شود.

خوزستانی ها قصه های موسپید را اجرا می کنند

برپایه این گزارش، انتخاب قصه باید برمبنای مجموعه کتاب های قصه های خوب برای بچه های خوب نوشته مهدی آذریزدی باشد و متقاضیان شرکت در این مهرواره باید فیلم قصه گویی خود را با رعایت بیان شیوا، استفاده از زبان بدن، تسلط بر قصه و اصول قصه گویی، همچنین درج شناسنامه (نام و نام خانوادگی، نام مرکز، شهرستان، سن و نام منبع قصه)،حداکثر پنج دقیقه به پیام رسان کانون پرورش فکری سراسر استان خوزستان به شماره 0916333828، یا از طریق بارگذاری در سایت khz.kpf.ir به این مهرواره ارسال کنند.

فیلم های ارسالی باید در حالت افقی گرفته شده و صحنه پردازی مبتنی بر محتوای قصه و یا ساده و به دور از دکوراسیون منزل باشد.

بنا بر اعلام دبیرخانه این مهرواره، آخرین مهلت ارسال آثار جهت شرکت در این رویداد فرهنگی 15 تیرماه 1400 است.

سه اثر برتر و دو اثر برگزیده هر گروه سنیِ پنجمین مهرواره قصه گویی قصه های موسپید در 18 تیرماه 1400 همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، معرفی و تجلیل خواهند شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12854

به "خوزستانی ها قصه های موسپید را اجرا می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوزستانی ها قصه های موسپید را اجرا می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید