درخواست یاری ترامپ از رئیس جمهور چین برای پیروزی در انتخابات 2020

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران به نقل از بیزنس اینسایدر، جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ در کتاب خود که به زودی منتشر می شود، از کوشش های ترامپ برای متقاعد سازی رئیس جمهور چین به خرید محصولات کشاورزی آمریکا با هدف یاری به پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 پرده برمی دارد.

درخواست یاری ترامپ از رئیس جمهور چین برای پیروزی در انتخابات 2020

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

بولتون در این کتاب می نویسد که ترامپ از شیء [جین پینگ] تقاضا می نماید که پیروزی وی را تضمین کند. او [ترامپ] بر اهمیت کشاورزان و افزایش خرید سویا و گندم از سوی چین در نتیجه انتخابات 2020 آمریکا تأکید کرد.

دونالد ترامپ از رئیس جمهور چین درخواست می نماید تا برای یاری به او جهت پیروزی در انتخابات ایالاتی که دارای صنایع عظیم کشاورزی هستند، محصولات کشاورزی آمریکا را خریداری کند.

این کتاب با عنوان در آن اتاق رخ داد: خاطره ای از کاخ سفید، همچنین جزئیات جدیدی را در خصوص رخدادهای درون کاخ سفید به ویژه کوشش های ترامپ برای متقاعدسازی رئیس جمهور اوکراین به ارائه شواهدی دال بر فعالیت غیرقانونی جو بایدن و پسرش در این کشور ارائه می نماید.

بولتون همچنین در این کتاب مجلس نمایندگان آمریکا را به کژکاری در فرایند استیضاح [ترامپ] متهم نموده و استدلال می نماید که عملکرد رئیس جمهور آمریکا بیش از آنچه که علیه وی اقامه شده است، قابل اتهام و تعقیب است.

این در حالی است که دموکراتها این مشاور سابق امنیت ملی آمریکا را به دلیل افشای این جزئیات در کتابش آن هم پس از خودداری از ادای شهادت علیه ترامپ در فرایند استیضاح مجلس نمایندگان آمریکا به باد انتقاد گرفتند.

لازم به ذکر است که به رغم کوشش های دولت ترامپ برای طرح شکایت علیه جان بولتون و ممانعت از انتشار کتاب، این کتاب جنجالی روز 23 ژوئن (سوم تیرماه) منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5376

به "درخواست یاری ترامپ از رئیس جمهور چین برای پیروزی در انتخابات 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست یاری ترامپ از رئیس جمهور چین برای پیروزی در انتخابات 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید