در ایران فقط از بولگانو کفش اسکیچرز اصل بخر!

به گزارش مجله وبلاگ فروش، اگر هوادار کفش های مارک و در پی حفظ سلامت پاهای خود باشید، حتماً نام برند اسکیچرز به گوش شما آشنا است. کفش یکی از اصلی ترین لوازم جانبی در هر کمد لباسی محسوب می گردد.

در ایران فقط از بولگانو کفش اسکیچرز اصل بخر!

کفش ها ضمن این که در ظاهر ما تأثیر به سزایی دارند، می توانند از پاها محافظت نموده یا این که سبب درد و آسیب به این عضو مهم شوند؛ در نتیجه انتخاب و خرید یک جفت کفش مناسب و استاندارد ازجمله موضوعاتی است که آقایان و خانم ها باید به آن دقت داشته باشند. کفش اسکیچرز اصل ازجمله کفش هایی بوده که ضمن تناسب کامل با پاهای فرد، راحتی بی نظیری برای شما به ارمغان می آورد. با خرید کفش اورجینال اسکیچرز از فروشگاه معتبری هم چون بولگانو، راحتی و مد را به خود هدیه داده اید!

آشنایی با مشخصات کفش اسکیچرز مردانه و زنانه

کفش اسکیچرز دقیقاً همان کفشی است که در پی آن هستید! می پرسید چرا؟ این کفش ها با استفاده از برترین مواد اولیه موجود در بازار فراوری می شوند، کیفیت آن ها بسیار بالا است و قیمت ارزان ای دارند. چه از این بهتر!؟ ظاهر کفش های اسکیچرز آن قدر بی همتا و زیبا است که جوانان در سراسر جهان عاشق طراحی آن هستند و این موضوع با تقاضای بالای کفش های مذکور ثابت می گردد.

اسکیچرز یکی از برندهای برتر در حوزه فراوری کفش های ورزشی و اسپرت در جهان به شما می رود. کفش های مناسب پیاده روی، رانینگ، باشگاه و... که نمونه های مختلف آن در بولگانو نیز موجود است، از لحاظ دوام و مقاومت عملکرد بسیار خوبی داشته و از نظر استاندارد جهانی رتبه برتر به ساختار آن ها تعلق می گیرد. در فرآیند فراوری این کفش ها از تکنولوژی های به روز و کاربردی بهره گیری می گردد؛ به طوری که این فناوری ها سبب معروفیت بیشتر کفش های اسکیچرز در جهان شده اند.

علاوه بر این، تنوع رنگ در محصولات اسکیچرز ازجمله ویژگی های مثبت این کفش ها به شمار میرود. برند اسکیچرز skechers معتقد است که هر فردی با هر سلیقه ای باید بتواند حق انتخاب حداقل چند مختلف را داشته باشد؛ از این رو در ظاهر کفش های خود از رنگ های مختلف خنثی گرفته تا رنگ هایی که نوعی هنجارشکنی در مد به حساب می آیند استفاده می نماید و دقیقاً همین خارج از گود نگاه و طراحی کردن سبب شده است تا این کفش ها جوابگوی هر نوع سلیقه ای باشند! اگر قصد خرید کفش اسکیچرز اصل از بولگانو را دارید، پیشنهاد می کنیم ابتدا وب سایت را چک کنید. مطمئن باشید تنوع مدل های مختلف این کفش در بولگانو شما را راضی خواهد نمود!

وزن کفش اسکیچرز مردانه اصل چقدر است؟

اگر قصد شما از خرید آنلاین کفش اسکیچرز، پوشیدن آن برای پیاده روی یا دویدن است باید بدانید که وزن هر لنگه کفش بسیار اهمیت دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های کفش های اسکیچرز وزن سبک آن ها می باشد. قطعاً هیچ کس دلش نمی خواهد با یک جفت کفش سنگین که سبب خستگی پاها می گردد یک مسافت طولانی را پیاده روی نموده یا بدود! راز سبک وزن بودن این کفش ها استفاده از مواد اولیه مرغوب است. این کمپانی برای فراوری کفش اسکیچرز زنانه و مردانه از برترین مواد برای رویه، قسمت میانی و زیره کفش استفاده می نماید؛ به طوری که محصولات مذکور ضمن برخورداری از وزن سبک، بسیار انعطاف پذیر نیز هستند. جالب است بدانید که هر ماده مصرفی در فرآیند فراوری این محصولات، پیش از به کار گرفتن مورد تحقیق و آنالیز نهاده شده و در صورت دریافت تأییدیه از سوی کارشناسان اسکیچرز در خطوط فراوری مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به این موارد، می توان گفت که کفش های اسکیچرز نه تنها برای پیاده روی و رانینگ، بلکه برای مسابقات نیز گزینه ایده آلی محسوب می شوند.

فناوری گودیر (GOODYEAR) در ساختار کفش های اسکیچرز

برند محبوب skechers سال 2020 کفش های اسکیچرز خود را به همراه یک تکنولوژی نو با همکاری با شرکت Goodyear Rubber & Tire Co وارد خط فراوری نمود که در بازار کفش بسیار مورد توجه نهاده شد. Goodyear یکی از بزرگ ترین شرکت های ساخت لاستیک در جهان بوده که با برندهای مختلف فراورینماینده کفش های زنانه، مردانه و بچگانه همکاری می نماید. اسکیچرز از این فناوری در زیره کفش های خود با هدف افزایش مقدار چسبندگی، ثبات و دوام کفش ها استفاده می نماید. گفتنی است که زیره گودیر کفش اسکیچرز زنانه اصل ازجمله زیره های سفارشی بوده که دارای عمر مفید طولانی تر و چسبندگی بهتر است. به یاری زیره گودیر می توان در شرایط آب و هوایی مختلف به راحتی گام برداشت. ناگفته نماند عزیزانی که قصد خرید کفش اسکیچرز را دارند می توانند با مراجعه به وب سایت بولگانو مدل های مجهز به زیره گودیر را مشاهده و در صورت تمایل سفارش دهند.

قیمت کفش اسکیچرز اصل

اصولاً برندهای قدرتمند و محبوب برای حفظ اعتبار خود هیچ گاه اقدام به فراوری و عرضه محصولات بی کیفیت نخواهند کرد؛ از این رو همیشه در انتخاب مواد اولیه مصرفی محصولات حساسیت زیادی به خرج داده و همیشه سعی می نمایند از برترین های موجود در بازار استفاده نمایند. همان طور که می دانید، مواد اولیه هر مقدار دارای کیفیت بیشتری باشند، قیمت بالاتری دارند. با توجه به این موضوع، زمانی که خط فراوری از این مواد در ساختار کفش های اسکیچرز استفاده می نماید، بهای تمام شده محصول در مقایسه با کفش هایی که از مواد اولیه مصرفی نامرغوب بهره گیری می نمایند بالاتر خواهد بود. با این حال، پوشیدن کفش های اسکیچرز زنانه و مردانه مزایای زیادی برای پاها و بعلاوه استایل ما به همراه دارد؛ در نتیجه می توان گفت که قیمت تعریف شده برای این محصولات با توجه به قابلیت هایی که دارند منطقی است.

فروشگاه های مختلفی در حوزه واردات و عرضه کفش های مارک در حال فعالیت هستند که بعضی از آنان کفش های مذکور را گران تر از مبلغ تعریف شده به وسیله کمپانی فراورینماینده به مشتریان ارائه می دهند! بولگانو یکی از برترین فروشگاه ها برای خرید کفش اسکیچرز در ایران بوده که با ارائه تخفیفات ویژه و بی نظیر، محصولات مذکور را با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

بولگانو؛ برترین مرجع خرید اینترنتی کفش اسکیچرز زنانه و مردانه اورجینال

کفش ها از آن چه که فکرش را کنید در ظاهر و حفظ سلامت قلب دوم ما تأثیرگذارتر هستند! پوشیدن یک جفت کفش اسکیچرز باکیفیت می تواند استایل شما را از دیگران متمایز کند. فروشگاه بولگانو مفتخر است با بیش از 6 سال سابقه حرفه ای در حوزه فروش کفش های مارک، این محصولات را با کیفیت عالی در تنوع بالا تقدیم هم وطنان گرامی نماید. به منظور استعلام قیمت کفش اسکیچرز مردانه و زنانه اورجینال از شما دعوت می گردد به وب سایت مجموعه مذکور مراجعه فرمائید.

آدرس حضوری: جزیره زیبای قشم، سیتی سنتر1، لاین F1، پلاک 1065

تماس: 09176956311 - 07635243100

اینستاگرام: bolganocom

آدرس وبسایت: www.bolgano.com

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 آذر 1401 بروزرسانی: 21 آذر 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 23195

به "در ایران فقط از بولگانو کفش اسکیچرز اصل بخر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در ایران فقط از بولگانو کفش اسکیچرز اصل بخر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید