دلیل تصمیم AFC برای اعطای میزبانی از زبان رئیس فدراسیون بحرین

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس فدراسیون فوتبال بحرین درباره دلیل تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره اعطای میزبانی به این کشور توضیحاتی ارائه کرد.

دلیل تصمیم AFC برای اعطای میزبانی از زبان رئیس فدراسیون بحرین

به گزارش خبرنگاران، شیخ علی بن خلیفه در خصوص میزبانی بحرین از رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 گفت: خوشحالیم که برای دریافت امتیاز میزبانی مورد اعتماد کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفتیم و می توانیم از تجارب ارزشمندی که در میزبانی از رویدادهای بین المللی داشته ایم به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: یکی از دلایل موافقت AFC برای میزبانی بحرین از این رقابت ها بازتاب اقدامات اجرا شده در مقابله با ویروس کرونا بود. پیروز شدیم با اتخاذ تدابیر مناسب واکسیناسیون سراسری و رایگان برای همه شهروندان و حتی افراد مقیم در کشور شرایط امنی را به وجود آوریم. این تلاش ها که توسط بخش های مختلف کشور انجام شد سهم مهمی در جلب اعتماد کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته و رقابت ها در این شرایط می تواند در شرایط ایمنی و بهداشتی مناسبی برگزار شود.

علی بن خلیفه به چهار کشور میهمان بحرین در این مسابقات خوش آمد گفت و اضافه کرد: از میهمانان خودمان به بهترین شکل استقبال خواهیم کرد و تمامی امکانات و شرایط مورد نیاز فراهم می شود. پیش بینی لازم در خصوص زمین های تمرین، هتل ها، حمل و نقل و سایر موارد به خوبی اجرا شده و تیم های ملی حاضر در این گروه اقامت بسیار خوبی در بحرین خواهند داشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

تور کیش: تور کیش: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

بی نهایت اس ام اس: بی نهایت اس ام اس | اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

مجله سایه: مجله سایه: گلچینی از بهترین های وب

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10711

به "دلیل تصمیم AFC برای اعطای میزبانی از زبان رئیس فدراسیون بحرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل تصمیم AFC برای اعطای میزبانی از زبان رئیس فدراسیون بحرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید