دکوراسیون اتاق نشیمن مدرن با مبلمان و رنگ های جدید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، طراحی و تزئین دکوراسیون اتاق نشیمن مدرن یکی از پربحث ترین موضوعات در رشته طراحی داخلی است. همانطور که در مطالب پیشین گفتیم اتاق نشیمن بدون شک پر رفت و آمد ترین مکان در خانه است وعلاوه بر اعضای خانواده، مهمانان نیز بهترین اوقات خود در منزل را در این مکان سپری می کنند. از آنجایی که اکثرا این اتاق در مرکز خانه واقع شده است، رفت و آمد های زیادی از بین آن برای رسیدن به سایر قسمت های خانه صورت می گیرد. به همین دلیل بهتر است فضای این مکان محبت آمیز و آرام بخش باشد تا هم اعضای خانواده و هم مهمانان از بودن در آن احساس راحتی و صمیمیت کنند. برای طراحی مدرن در اتاق نشیمن هدف اصلی تزئین دکوراسیون داخلی این مکان به شکلی ساده و جذاب است. باید طرحی را در این مکان بریزید که نسبت به قبل کاملا احساس تازگی را احساس کنید.

دکوراسیون اتاق نشیمن مدرن با مبلمان و رنگ های جدید

در قدم اول می توانید از ترکیب رنگ ها استفاده کنید، برای مثال اگر رنگ سفید را برای دیوارهای اتاق نشیمن خانه انتخاب کرده اید، می توانید مبلمانی با هر رنگی که علاقه دارید برای ایجاد کنتراست و تضاد در این مکان قرار بدهید، مثلا رنگ قرمز بهمراه میز چوبی سفید یا ترکیب رنگ سفید با رنگ تیره مانند سیاه و قهوه ای، نمونه هایی از تضادهایی هستند که می توانید بوجود بیاورید. هدف اصلی از ایجاد تضاد، جذاب کردن دکوراسیون اتاق نشیمن و جلب توجهات به سوی آن است. انتخاب رنگ قدم بسیار مهمی است، زیرا در نهایت این رنگ اتاق نشیمن است که تعیین می کند دکوراسیون شما مدرن و شیک بنظر خواهد آمد یا خیر.

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی مدرن اتاق نشیمن این است که باید سعی کنید تمامی لوازمی که در این مکان قرار می گیرند، از کفپوش ها گرفته تا میز تلویزیون و قفسه ها همگی از طرحی گلاسی یا براق و درخشنده برخوردار باشند زیرا چنین طرح هایی در دکوراسیون های مدرن رایج هستند. در کنار این مورد، مبلمان خانه باید تا جای ممکن در نهایت سادگی و شیکی انتخاب شوند. در حقیقت در طرح های مدرن ما بیشتر با شکل های ساده مربعی و مستطیلی سروکار داریم. در شکل های زیر نمونه هایی از دکوراسیون مدرن اتاق نشیمن خانه را مشاهده خواهید کرد.

منبع: اتاق
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7638

به "دکوراسیون اتاق نشیمن مدرن با مبلمان و رنگ های جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون اتاق نشیمن مدرن با مبلمان و رنگ های جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید