رئیس جمهور برزیل: تا زمانی که رئیس جمهور فرانسه از من عذرخواهی نکند یاری اقتصادی گروه 7 برای اطفاء حریق جنگلهای آمازون را قبول نمی کنم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس جمهور برزیل که اخیرا با رئیس جمهور فرانسه به اختلافاتی جدی برخورده است، مدعی شده تا زمانی که امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه از وی رسما عذرخواهی نکند یاری بین المللی را برای گروه 7 نمی پذیرد.

رئیس جمهور برزیل: تا زمانی که رئیس جمهور فرانسه از من عذرخواهی نکند یاری اقتصادی گروه 7 برای اطفاء حریق جنگلهای آمازون را قبول نمی کنم

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، ژایر بولسونارو رئیس جمهور برزیل که اصولا به زن ستیزی شهرت دارد با یک واکنش عجیب در فیس بوک به آتش اختلافات بین برزیل و فرانسه دامن زده و اکنون نیز از مکرون توقع عذرخواهی دارد.

جنگلهای آمازون همچنان علی رغم همه کوشش های مقامات برزیل در حال سوختن است. سران کشورهای آمریکا ، فرانسه ، ایتالیا ، انگلیس ، آلمان ، ژاپن و کانادا اخیراً متعهد شده اند رقم 20 میلیون دلار را به کاهش آتش سوزی اختصاص دهند اما رئیس جمهور برزیل به دلیل اختلافاتش با رئیس جمهور فرانسه یاری امانوئل مکرون را رد نموده است.

اونیکس لورنزونی ، رئیس ستاد بولسونارو ، به G1 News گفت: ما از این پیشنهاد اقتصادی قدردانی می کنیم ، اما شاید این منابع برای جنگل های اروپا از اهمیت بیشتری برخوردار باشند. مکرون حتی نمی تواند از آتش سوزی قابل پیش بینی در کلیسایی که میراث جهانی است جلوگیری کند. اکنون او میخواهد به کشور ما آموزش دهد؟

ژایر بولسونارو گفته است که او فقط در صورتی یاری اقتصادی را می پذیرد که مکرون از او عذرخواهی خواهد کند.او گفت: مکرون باید توهین هایی را که علیه من انجام داد ، پس بگیرد .برای تبادل نظر یا پذیرفتن هر چیزی از فرانسه ، با بهترین اهداف ممکن ، باید این سخنان را پس بگیرد و از آن پس می توانیم صحبت کنیم.

این نزاع بچه گانه از زمانی آغاز شد که شخصی عکسی را در فیس بوک به اشتراک گذاشت که همسر بولسونارو را با همسر مکرون مقایسه نموده بود و رئیس جمهور برزیل نیز در اقدامی عجیب کامنت گذاشته بود: تحقیرش نکنید. ها ها. مکرون نیز فورا به این رفتار واکنش نشان داد و گفت: او به همسر من توهین کرد. من برای مردم برزیل احترام زیادی قائلم و فقط می توانم بگویم امیدوارم که مردم برزیل به زودی رئیس جمهوری داشته باشند که لایق این وظیفه باشد.

علاوه بر وعده G7 ، انگلیس 12 میلیون و کانادا 11 میلیون دلار وعده یاری داده اند.اکنون باور کردنش سخت است که رئیس جمهور برزیل در یک لجبازی بچه گانه اعلام نموده تنها زمانی یاری های اقتصادی را می پذیرد که مکرون از او عذرخواهی کند. به نظر شما قربانی این بچه بازی کیست؟

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: انتخاب
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1541

به "رئیس جمهور برزیل: تا زمانی که رئیس جمهور فرانسه از من عذرخواهی نکند یاری اقتصادی گروه 7 برای اطفاء حریق جنگلهای آمازون را قبول نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور برزیل: تا زمانی که رئیس جمهور فرانسه از من عذرخواهی نکند یاری اقتصادی گروه 7 برای اطفاء حریق جنگلهای آمازون را قبول نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید