زورگیری مسلحانه در پوشش مسافرکشی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، پلیس تهران از دستگیری سارقان مسلح زورگیری اطلاع داد که در پوشش مسافرکشی از مسافران سرقت می کردند.

زورگیری مسلحانه در پوشش مسافرکشی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، فرمانده یگان امداد تهران از دستگیری 3 دزد زورگیر مسلح مسافرکش نما بلافاصله پس از سرقت اطلاع داد.

سرهنگ دلاور القاصی مهر در تشریح خبر فوق بیان داشت: روز گذشته ماموران واحد گشت انتظامی یگان امداد پلیس تهران در حوالی میدان انقلاب در حال گشت زنی بودند که شهروندی سراسیمه به آنان مراجعه و گفت که به عنوان مسافر سوار بر یک دستگاه خودروی سواری 405 با سه سرنشین شدم که در اواسط راه سرنشینان خودرو با تهدید سلاح سرد کیف و موبایل و لب تاپم را سرقت کردند.

وی بیان کرد: بلافاصله با دریافت خبر، مشخصات ظاهری متهمان دریافت و طرح مهار دزدان عملیاتی شد.

فرمانده یگان امداد تهران شرح داد: گشت زنی های هدفمند شروع و ماموران یگان امداد پیروز شدند پس از مدتی گشت زنی خودروی دزدان را شناسایی و در یک عملیات پیروز پلیسی خودروی متهمان را متوقف نمایند.

این مقام انتظامی اضافه نمود: هر سه دزد دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو اموال شاکی کشف و تعداد 5 قبضه سلاح سرد نیز کشف شد.

وی اضافه نمود: با کشف اموال مسروقه متهمان که چاره ای جز به اعتراف نداشتند به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی و کشف سایر جرائم تحویل پلیس پیشگیری شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8694

به "زورگیری مسلحانه در پوشش مسافرکشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زورگیری مسلحانه در پوشش مسافرکشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید