سمیعی: تمام ارکان باشگاه پرسپولیس در کنار میناوند می مانند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت که تمامی ارکان این باشگاه در کنار پیشکسوت خود می ماند.

سمیعی: تمام ارکان باشگاه پرسپولیس در کنار میناوند می مانند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، جعفر سمیعی ظهر امروز (پنجشنبه) با حضور در بیمارستان لاله تهران، جویای شرایط درمان مهرداد میناوند شد.

سمیعی در این خصوص گفت: میناوند یکی از چهره های سرشناس و دوست داشتنی فوتبال ایران به شمار می رود که همواره تعصب خود به پرسپولیس و تیم ملی را ثابت نموده است. دیدن مهرداد روی تخت بیمارستان با آن روحیه خوبی که دارد، واقعاً سخت است.

وی ادامه داد: در یکی دو روز گذشته به صورت مداوم به وسیله دوستانم در بیمارستان لاله و همچنین تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس، به خصوص افشین پیروانی که مدیر تیم ماست، در جریان درمان میناوند قرار گرفتم. احساس وظیفه کردم که خودم به بیمارستان بیایم و از نزدیک با کادر درمانی او صحبت کنم. در بیمارستان با همسر و خواهر مهرداد و همچنین دوستان او از جمله علی کریمی، بهنام ابوالقاسم پور و محمدرضا مهدوی هم گفت وگوهایی داشتم.

سمیعی اضافه کرد: به عنوان مدیر باشگاه از تیم پزشکی بیمارستان لاله درخواست کردم به علت صندلی مهرداد در فوتبال ملی این کشور، با دقت نظر و کوشش بیشتری شرایط درمانی او ادامه یابد. آقایان دکتر لطفی و دکتر هاشمیان، توضیحاتی از شرایط میناوند در روزهای گذشته و امروز (پنجشنبه) دادند و درخصوص ریسک های ممکن هم صحبت کردیم. از دکتر لطفی و همکارانش درخواست کردم هر کجا به یاریی احتیاج بود، به ما اطلاع بدهند. تمام ارکان باشگاه در کنار میناوند و خانواده او می ماند تا این چهره سرشناس فوتبال کشورمان، بار دیگر سلامتی خود را به دست بیاورد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

او همچنین تأکید کرد: من از مردم کشورمان می خواهم برای مهرداد میناوند دعا نمایند تا هر چه زودتر سلامتی خود را به دست بیاورد و به آغوش خانواده بازگردد. امیدوارم همه مردم کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی، این بلای سخت را از خود دور نمایند. به عنوان یک ایرانی، بار دیگر از کادر درمانی کشور در همه بیمارستان ها و مراکز درمانی تقدیر و تشکر می کنم. به همه پزشکان، پرستاران و کارمندان بیمارستان های کشورمان خداقوت می گویم. امیدوارم در کنار هم و با یاری یکدیگر، زمینه ریشه کن شدن این ویروس را بسازیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9654

به "سمیعی: تمام ارکان باشگاه پرسپولیس در کنار میناوند می مانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمیعی: تمام ارکان باشگاه پرسپولیس در کنار میناوند می مانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید