سنندج میزبان هشتمین نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی غرب کشور

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: شهرستان سنندج از 16 تا 21 مهرماه میزبان هشتمین نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی غرب کشور است.

سنندج میزبان هشتمین نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی غرب کشور

به گزارش خبرنگاران، منصور مهرزاد روز شنبه در جمع خبرنگاران استان کردستان در سنندج اظهار کرد: هشتمین نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی غرب کشور با حضور هنرمندان استان های کردستان، کرمانشاه، همدان، آذربایجان غربی، ایلام و زنجان به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی در شهرستان سنندج برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه علاوه بر برپایی بیش از 60 غرفه صنایع دستی و هنرهای سنتی، غرفه هایی به ارائه غذاهای محلی نیز اختصاص می یابد، افزود: برگزاری اولین جشنواره موسیقی اقوام ایران زمین در سنندج و برگزاری جشنواره سوغات و هدایا از جمله برنامه های جنبی هشتمین نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی در استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان یادآور شد: برگزاری چنین نمایشگاهی فرصت مناسبی برای هنرمندان فراهم می کند تا ضمن عرضه محصولات خود با هنرمندان سایر استان ها نیز تعامل داشته و از تجربیات آنها استفاده کنند.

در حال حاضر 25 هزار نفر صنعتگر فعال دارای مجوز در 45 رشته صنایع دستی در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 1 مهر 1402 بروزرسانی: 1 مهر 1402 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 28984

به "سنندج میزبان هشتمین نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی غرب کشور" امتیاز دهید

1 کاربر به "سنندج میزبان هشتمین نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی غرب کشور" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنندج میزبان هشتمین نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی غرب کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید