سود 3 میلیاردی بیرانوند به لطف عادل و تعطیلی نود

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مستندی از علیرضا بیرانوند به زودی روی پرده سینما می رود که ساخت آن و سود مالی چند میلیارد تومانی علی بیرو از آن نتیجه لطف عادل فردوسی پور به او و البته تعطیل شدن برنامه نود است.

سود 3 میلیاردی بیرانوند به لطف عادل و تعطیلی نود

به گزارش خبرنگاران، مستند علیرضا بیراوند که از سال گذشته کلید خورد برای رفتن روی پرده سینما به زودی آماده می شود. این مستند که ماجرای بسیار جالبی دارد چیزی نمانده بود در سال گذشته ساخت آن منتفی شود و دروازبان ملی پوش پرسپولیس چند میلیارد تومان ضرر کند!

سال گذشته و قبل از تعطیلی برنامه نود، عادل فردوسی پور و دست اندرکاران برنامه نود از صبح تا غروب با علی بیرو همراه می شوند و مستندی از زندگی سخت او از جمله کارواشی که در آن کار می کرد می سازند. قرار بود این مستند جذاب در برنامه نود پخش شود.

بعد از ضبط این برنامه بیرانوند با عادل تماس می گیرد و از او می خواهد که این مستند پخش نشود چون یک تهیه کننده زندگی نامه او را 3 میلیارد تومان می خرد و اگر این مستند روی آنتن برود این موضوع هم منتفی خواهد شد. عادل هم می پذیرد که این مستند پخش نشود هرچند کمی پس از آن هم برنامه نود تعطیل می شود و این مستند هم می ماند برای تهیه کننده ای که آن را به مبلغ 3 میلیارد تومان از شماره یک تیم ملی خریده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2857

به "سود 3 میلیاردی بیرانوند به لطف عادل و تعطیلی نود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سود 3 میلیاردی بیرانوند به لطف عادل و تعطیلی نود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید