سوغات کشورهای خارجی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، هدیه کشورهای خارجی به گردشگران

خرید سوغاتی معمولا بخش جدایی ناپذیر سفرهای تفریحی است و گردشگران غالبا وقت زیادی را صرف این کار می نمایند. جدای از نفس هدیه که سنت زیبایی است، سوغاتی درواقع بیانگر حال و هوا، فرهنگ، شکل و شمایل آن کشور نزد دیگران است. پس چه خوب است کالایی را که در هر کشور غالبا به عنوان سوغات به دیگران هدیه می گردد، بشناسید. با خبرنگاران همراه باشید تا در این مطلب رسم سوغاتی آوردن از چندین کشور مختلف را برای تان شرح دهیم.

سوغات کشورهای خارجی

آلمان

آلمان از آن کشورهای صاحب برند است. در سفر به این کشور علاوه بر بازدید از جاذبه های تاریخی و دنیاگردی، می توانید فروشگاه ها و اجناسی مرغوب و زیبا را بعنوان سوغات از آلمان تهیه کنید. شکلات نیز در این کشور معروفیت خوبی برای سوغاتی دارند. شال و روسری مارک فراس، ظروف آشپزخانه، لوازم ریز آشپزخانه، قالب های کیک و شیرینی برند کایزر آلمان، کریستال برند ناخمن آلمان، پوشاک برند H&M، پوشاک برند اسکادا، پوشاک و عطر و ادکلن هوگو بوس از جمله کالاهایی است که می توانید از سفر آلمان به خانه خود ببرید.

اسپانیا

اسپانیا یکی از کشورهای اروپایی دارای جاذبه های دنیاگردی فراوان و دنیاگردان زیادی را از سراسر دنیا جذب می نماید. در میان شهرهای این کشور، مادرید و بارسلونا هواداران بیشتری را در بین دنیاگردان دارند. حال به ذکر سوغاتی هر یک از شهرها می پردازیم: بعلاوه برندهایی مانند زارا و منگو که در این کشور اسپانیا به دنیا آمدند:

  • مادرید

مادرید آیینه ای تمام نما از فرهنگ اسپانیاست. این شهر به موسیقی، فوتبال و شور هیجان معروف است و به همین علت در بین دنیاگردان محبوبیت بالایی دارد. مجسمه های چینی لادرو و مرواریدهای ماجورکا برترین سوغاتی های مادرید هستند البته محصولات دیگری چون کیف، کفش و کت های چرمی مارک زارا و منگو بعنوان سوغاتی این شهر مناسب می باشند.

بارسلون پس از مادرید، دومین شهر دنیاگرد پذیر اسپانیاست و از نظر هنر، تجارت و … معروفیت دنیای دارد. زیتون و روغن زیتون اسپانیا برای همه شناخته شده است و شما می توانید به عنوان سوغاتی بارسلونا، همراه خود زیتون بیاورید یا حداقل طعم آن را بچشید. به علت شرایط آب و هوایی خاص اسپانیا ، فقط در این کشور و ایتالیا زیتون سیاه یافت می گردد، و در مابقی منطقه ها دنیا زیتون به رنگ سبز پرورش می یابد. زیتون دارای خواص درمانی زیادی از جمله دفع سنگ های صفراوی، یبوست های مزمن، تسکین درد و سوزش سوختگی، کاهش خطر سرطان سینه در زنان و … می باشد. عروسک های چوبی، شیرینی مخصوص به نام torro و کفش های سنتی، سوغاتی های دیگر این شهر هستند. از آن جایی که گاو بازی برای مردم اسپانیا بسیار با اهمیت است، هنرمندان اسپانیایی مجسمه هایی الهام گرفته از این ورزش را طراحی نموده اند و شما می توانید این مجسمه ها را بعنوان سوغاتی منحصر بفرد اسپانیا از بارسلون تهیه کنید.

برند زارا

یکی دیگر از سوغاتی هایی که می توانید تهیه کنید محصولاتی از برند زارا می باشد. برندهای مشهور معمولا در تمامی شهرهای معروف دنیا شعبه دارند اما خرید آن ها از شهر زادگاه شان جذابیت دیگری دارد. برند پوشاک زارا در سال 1975 تأسیس شد و امروزه شاهد توسعه محصولات این برند هستیم. بعلاوه سومین فروشگاه عرضه پوشاک و کفش دنیا متعلق به این برند است. فراوریات این برند در زمینه پوشاک، کیف، کفش، زیورآلات و … می باشد

برند منگو

منگو برند دیگری است که در اسپانیا به وسیله ایزام آندیک در سال 1955 به دنیا آمد. منگو یکی از بزرگترین فراوری کنندگان پوشاک زنانه در دنیا است که تعداد فروشگاه های آن به بیش از 1000 مورد رسیده است. خرید محصولاتی چون کیف و کفش و پوشاک این برند هدایای مناسبی از کشور اسپانیا خواهد بود.

منبع: الی گشت
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 17386

به "سوغات کشورهای خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوغات کشورهای خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید