سوپرمارکت ژاپنی با هوش مصنوعی تشخیص لبخند کیفیت خدمات خود را بهبود می بخشد
به گزارش مجله وبلاگ فروش، دیجیاتو: یک سوپرمارکت زنجیره ای بزرگ در ژاپن با نام Aeon در حال استفاده از سیستم هوش مصنوعی جدیدی است که می تواند با آنالیز مواردی مانند لبخند کارمندان، نگرش عمومی آن ها را تشخیص دهد.
Aeon سیستم هوش مصنوعی رتبه بندی لبخند خود با نام Mr. Smile را در 240 فروشگاه راه اندازی نموده است. این مدل که به وسیله شرکت ژاپنی InstaVR ساخته شده است، می تواند رفتار کارکنان را به دقت ارزیابی کند و براساس 450 فاکتور مختلف از جمله حالت چهره، اندازه و لحن صدا، نگرش کلی آن ها را تشخیص دهد.
هدف استفاده از هوش مصنوعی Mr Smile
Aeon می گوید که هدفش از استفاده از این مدل یکسان سازی اندازه لبخند کارکنان و بعلاوه جلب حداکثری رضایت مشتریانش است.
بعلاوه Mr. Smile برای تشویق کارمندان به بهبود نمرات خود، عناصر شبیه به بازی را به آن ها ارائه می نماید.
سیستم هوش مصنوعی تشخیص لبخند Aeon در هشت فروشگاه آن با حدود 3400 کارمند آزمایش شده است. Aeon می گوید با انجام این آزمایش موفقیت آمیز، نگرش خدمتی کارکنان فروشگاه هایش، 1.6 برابر بهبود یافته است.
منبع: انتخاب