سیمئونه: باید همواره با هم متحد باشیم، کوکه بازیکن مهمی برای ما به شمار می رود

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید می گوید تیمی متفاوت نسبت به چند فصل گذشته دارد و بازیکنان این تیم باید با هم متحد باشند.

سیمئونه: باید همواره با هم متحد باشیم، کوکه بازیکن مهمی برای ما به شمار می رود

به گزارش خبرنگاران، دیه گو سیمئونه در پی رجحان 2 بر صفر خانگی شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل اتلتیک بیلبائو در هفته دهم لالیگای اسپانیا که آنها را به رده دوم جدول رده بندی این رقابت ها رساند و هم امتیاز بارسلونای صدرنشین کرد، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ما باید همواره با هم متحد باشیم. بازیکنان جدید زیادی به ترکیب ما اضافه شده اند و ما تیمی جدید به حساب می آییم. برای مثال در این دیدار خط دفاع ما را بازیکنان جدیدمان شکل دادند. می دانیم که هدف مان چیست و برای این کار به طرفداران مان، مدیران ، بازیکنان و مربیان مان احتیاج داریم تا به مانند اسب ها پیشتازی کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش اظهار داشت: کوکه ممکن است در بازی هایی خوب نباشد، اما او همواره در خدمت تیم است و به خوبی منطقه های لازم را پوشش می دهد و بازیکن مهمی برای ما به شمار می رود. طرفداران در این بازی هم فوق العاده بودند. همانطور که گفته ام آنها بهترین طرفداران هستند و در سه بازی مجموعاً 180 هزار نفر به استادیوم آمده اند. آسان نیست که طرفداران 7 یا 9 بازی به استادیوم بیایند، اما آنها همواره برای حمایت از تیم در واندا متروپولیتانو حضور پیدا می نمایند.

سرمربی اتلتیکومادرید در سرانجام اظهار داشت: هدف ما این است که با فروتنی کامل بهترین بازی مان را به نمایش بگذاریم، حتی اگر همواره به این هدف مان نرسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 142

به "سیمئونه: باید همواره با هم متحد باشیم، کوکه بازیکن مهمی برای ما به شمار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: باید همواره با هم متحد باشیم، کوکه بازیکن مهمی برای ما به شمار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید