شمارش معکوس شروع بیست و ششمین جشنواره تابستانی در جزیره کیش

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، بیست و ششمین جشنواره تابستانی کیش یکم تیر ساعت 20 تا 23 در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی خلیج فارس افتتاح می گردد.

شمارش معکوس شروع بیست و ششمین جشنواره تابستانی در جزیره کیش

بر اساس این گزارش، در بیست و ششمین جشنواره تابستانی کیش تخفیفات ویژه مراکز گردشگری، حراج بزرگ بازارهای کیش و اجرای رویدادها و برنامه های متنوع برای گردشگران و ساکنان کیش در نظر گرفته شده است.

از برنامه ها و رویدادهای بیست و ششمین جشنواره تابستانی کیش می توان به برگزاری جشنواره موسیقی جنوب کشور (یامال) در سه نوبت، 7 تا 17 تیر ماه در خانه بومیان کیش و سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش کیش اشاره نمود. جشنواره موسیقی یامال به معرفی فرهنگ ها، قومیت ها و سنت ها بر اساس رنگ آمیزی در سواحل جنوبی از دریای عمان تا خلیج فارس شامل استان های جنوبی ایران می پردازد. موضوع محوری این جشنواره، بر آفرینش آثار با کلام و بدون کلام، مبتنی بر اشعار حماسی و کار جنوب ایران با گویش و زبان قومی به همراه حرکات آیینی و بومی با مضامین حماسی و صلح و مهرورزی راسخ است.

بیست و ششمین جشنواره تابستانی کیش میزبان گروه های آئینی از یکم تا 25 تیر در فرودگاه کیش، سواحل و تالار شهر، سمینار آموزشی مدیران هتل ها از یکم تا 7 تیر در هتل آرامیس پلاس وهتل ایران، مسابقات کشوری رشته های بادبانی ویژه بانوان و آقایان نیمه اول تیر در پلاژ آقایان و بانوان و مسابقات قهرمان کشوری جت اسکی و جت بت ویژه آقایان و بانوان 4 تا 17 تیر در پلاژ آقایان و بانوان و حراج بزرگ بازارها و مراکز خرید کیش از 8 تا 17 تیر ماه همزمان با دهه ولایت است.

علی زندوکیلی، کاوه آفاق و رستاک حلاج به مناسبت جشنواره تابستانی کیش در مرکز همایش های بین المللی کیش به روی صحنه خواهند رفت.

از دیگر برنامه های این جشنواره می توان به المپیاد ورزشی کانون وکلای کشور ویژه آقایان و بانوان از 10 تا 16 تیر در دهکده ورزشی المپیک و مسابقات قهرمانی کشوری غواصی آزاد آقایان 17 تا 23 تیر در پلاژ آقایان و بانوان، جشنواره و نمایشگاه گردشگری سفر ایران از 20 تا 26 تیر در نمایشگاه بین المللی کیش و همایش بین المللی کیش تاک 22 تیر در مرکز همایش های بین المللی کیش اشاره نمود.

منبع: گردشبان
انتشار: 31 خرداد 1402 بروزرسانی: 31 خرداد 1402 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 27305

به "شمارش معکوس شروع بیست و ششمین جشنواره تابستانی در جزیره کیش" امتیاز دهید

1 کاربر به "شمارش معکوس شروع بیست و ششمین جشنواره تابستانی در جزیره کیش" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمارش معکوس شروع بیست و ششمین جشنواره تابستانی در جزیره کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید