شهر فوق زیبای دبی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، دبی یکی از شهرهای زیبای خاورمیانه می باشد , به طبع می توان گفت، این شهر فوق زیبا جاذبه های بسیاری دارد که گردشگران بسیاری را به خود جذب می نماید. قطعا بسیاری از شما که این متن را می خوانید تقریبا از برج ها و آسمان خراش یا مراکز تجاری و سیتی سنتر های مشهور دبی شنیده اید اما از قدیم گفته اند که شنیدن کی بود مانند تماشا از همین رو ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به این شهر زیبا سفر کنید به طور مثال اگر برای تعطیلات نوروزی خود هنوز در پی مقصدی مناسب می باشید ما به شما دبی را پیشنهاد می کنیم. در ادامه نیز دو مکان گردشگری زیبای در دبی را برایتان معرفی کردیم.

شهر فوق زیبای دبی

آبنمای دبی

در پایه بلندترین برج دنیا ،یکی از شگفت انگیزترین فواره های دنیا واقع شده است! در واقع این بزرگترین فواره پایکوبیان دنیا است, مجموعه ای در کنار دریاچه 30 هکتار برج خلیفه، که فواره های آن، آب را تا ارتفاع 500 فوت، معادل یک ساختمان 50 طبقه به بالا می برد . فواره 900 متر طول ودارای پنج دایره و دو قوس است. این فواره بوسیله مقر کالیفرنیا وت طراحی شده است که فواره های بلاجیو را در لاس وگاس ساخته اند. فواره های دبی به صورت روزانه، برنامه اجرا می نمایند که شامل سما دبی؛ بابا یتی، آهنگی معروف در زبان سواحلی؛ برترین پایکوبی دنیای عرب شیک شک شوک؛ و شاهکار خواننده معروف ایتالیایی آندره بوچلی یعنی کونته پترو مان می باشد. بیش از 6000 نورافکن و 25 پروژکتور رنگی بیش از1000 جاذبه انتزاعی بر پایه طیفی از نور ایجاد نموده اند. نور درخشان ساطع شده از فواره ها را می توان از فاصله بیش از20 مایلی دید، و بعلاوه از آسمان هم قابل رویت بوده بطوریکه آن را به روشن ترین نقطه در خاور میانه و احتمالا دنیا تبدیل نموده است.

هتل آتلانتیس

آتلانتیس هتلی با شکوه در دبی و واقع در جزیره و ساخته دست بشر است که مقیاس با شکوه و نبوغ بکار رفته در آن، تخیل دنیایان را اسیر خود نموده است. از لحظه ای که وارد این جزیره می شوید، غرق در دنیا خیره نماینده ای از تخیل، لذت در هتل های 5 ستاره لوکس می شوید.

جزیره نخل

پالم جمیرا همه چیز برای لذت بردن از تعطیلاتی فوق العاده را دارد. هتل هایی با نام های دنیای و مشهور، جاذبه های توریستی شگفت انگیز، و مراکز خرید با مدل های لوکس که در آن مشغول به فعالیت شده اند. اینجا مکانی واقعا الهام بخش برای گذراندن تعطیلات چه برای استراحت و چه برای لذت بردن از مسافرت می باشد. بازتماشامایندگان برای تماشا غروب با شکوه، استراحت در چشمه های معدنی، استخرها و باغ ها وغذا خوردن در مجموعه ای از رستوران های خوب به اینجا می آیند. فعالیت های متنوعی در طول روز، از جمله ورزش های آبی، آکواریوم، پارک های بازی و البته مایل ها سواحل زیبا وجود دارند. و در شب، کافه ها، کلوپ ها وشوها، سرگرمی و سرگرمی فراونی را ارائه می دهند.بدون شک در تور دبی شما می توانید در از این مکان ها لدت ببرید. برای مطالعه کامل تر راهنمای سفر به دبی هم می توانید به اینجا مراجعه کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 23842

به "شهر فوق زیبای دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر فوق زیبای دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید