شکوری: تا روز گذشته همه چیز برای پروازمان به هند اوکی بود، بهترین هتل گوا را گرفتیم اما شرایط خوب نیست

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: متأسفانه با وجود اینکه تا روز گذشته همه چیز هماهنگ بود، اما امروز کشور هند اجازه پروازه به ما نمی هد.

شکوری: تا روز گذشته همه چیز برای پروازمان به هند اوکی بود، بهترین هتل گوا را گرفتیم اما شرایط خوب نیست

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید.

ابراهیم شکوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره بلاتکلیفی باشگاه پرسپولیس برای سفر به هند گفت: متأسفانه کشور هند اجازه پرواز به ما نمی دهد. این موضوع از دست باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال خارج است و به کشور هند مربوط می گردد. فرودگاه شهر گوا در اختیار نیروی دریایی هند قرار گرفته است و تا روز گذشته همه چیز برای سفر ما اوکی بود، اما امروز این مشکل پیش آمده است. بارهای تیم ما هم در هواپیماست و منتظریم تا این مشکل رفع گردد.

وی در خصوص نگرانی یحیی گل محمدی از شرایط هتل کشور هند و اینکه این هتل دارای 230 تا 240 اتاق است، گفت: شرایطی که برای رعایت پروتکل های بهداشتی سال گذشته در قطر وجود داشت، در هند وجود ندارد. مجبور شدیم این هتل را بگیریم. این بهترین هتلی است که در شهر گوا وجود دارد و الریان قطر هم در همین هتل اسکان دارد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه AFC چطور به هند با این شرایط میزبانی داده است، گفت: ما هم نمی دانیم اصلاً چطور این امکانات تأیید و به هند میزبانی داده شده است. من قبلاً هم گفتم، ما به کشوری می رویم که شرایط بسیار ویژه ای دارد. هند مانند قطر، امارات و حتی ایران نیست و شرایط متفاوتی دارد.

شکوری در خصوص بحث پرداخت مطالبات بازیکنان مطرح نمود: روز گذشته سمیعی با بازیکنان صحبت کرد و توضیحاتی به آنها ارائه داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10848

به "شکوری: تا روز گذشته همه چیز برای پروازمان به هند اوکی بود، بهترین هتل گوا را گرفتیم اما شرایط خوب نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوری: تا روز گذشته همه چیز برای پروازمان به هند اوکی بود، بهترین هتل گوا را گرفتیم اما شرایط خوب نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید