شگفت انگیزترین هتل های جهان (قسمت 1)

به گزارش مجله وبلاگ فروش، اگر چه در کشورهای مختلف دنیا می توان هتل های لوکس و زیبای فراوانی یافت ولی بعضی هتل ها به دلیل برخورداری از عواملی خاص، شهرتی ویژه پیدا می نمایند و حتی به یک جاذبه گردشگری تبدیل می شوند.

شگفت انگیزترین هتل های جهان (قسمت 1)

در این مقاله، ده هتل عجیب و غیرمعمولی را معرفی می کنیم.

10. هتلSilken Puerta America Madrid در اسپانیا

این هتل که در مادرید، پایتخت اسپانیا واقع شده توسط تنی چند از معماران و هنرمندان مشهور دنیا ساخته و طراحی شده است.این هتل پنج ستاره دارای معماری بسیار لوکس و شگفت انگیزی است ولی بابت اقامت در آن، هزینه اضافی از مهمان دریافت نمی گردد.در این هتل هیچ اتاقی شبیه به اتاق دیگر نیست.

9. هتل Blow Up Hall 50/50 در لهستان

Blow Up Hall 50/50 در شهر پوزنان (Poznan) یکی از شهرهای بزرگ و مهم لهستان واقع شده است.این هتل علاوه بر طراحی بسیار زیبای اتاق ها، از فناوری های مدرن قرن 21 بهره می گیرد.در این هتل به هر مهمان یک آیفون داده می گردد که برای ورود به اتاق خود باید از آن به جای کلید استفاده نمایند.این هتل زیبا و منحصر به فرد، به هتل هنر الکترونیکی شهرت دارد.

8. هتل Kolarbyn Eco Lodge در سوئد

در این هتل کوشش شده که با به حداقل رساندن تاثیرات انسان بر محیط، مکانی دنج، آرام و طبیعی برای اقامت مهمانان فراهم گردد.کلبه های چوبی و زیبای این هتل به همراه مبلمان و لوازم ساده اما راحت و آرامش بخش آن، گردشگران را به دل طبیعت می برد.احتمالاً در این هتل مهمانان قادر به استفاده از خدمات وای فای نخواهند بود.

7. هتل Thorngrove Manor در اتریش

این هتل، در واقع یک مجتمع زیبا در منطقه آدلاید هیلز یا تپه های آدلاید (Adelaide Hills) استرالیا است.دکور زیبا و نمای چشم نواز این هتل، گردشگرانی از سراسر دنیا را به خود جلب می نماید.

6. هتل چکمه ای در نیوزلند

هتل چکمه ای (The Boot Hotel) در سواحل زیبا و سرسبز رابی (Ruby) در منطقه نلسون (Nelson) واقع شده است.این هتل مکانی شیک، آرام و منحصر به فرد برای کسانی است که می خواهند تعطیلات رمانتیک و مناسبت های خاص داشته باشند مثلاً زوج های جوان می توانند در این هتل منحصر به فرد، آخر هفته خاطره انگیزی را سپری نمایند.هتل چکمه ای رو به یک حیاط شخصی که گرداگرد آن با یک باغ معطر از درختان فندق احاطه شده باز می گردد.مهمانان می توانند آزادانه در این باغ وارده شده و از گردش در آن لذت ببرند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: لست سکند
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1770

به "شگفت انگیزترین هتل های جهان (قسمت 1)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفت انگیزترین هتل های جهان (قسمت 1)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید