طراحی شهری منتشر شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، شهر: ویرایش دوم کتاب طراحی شهری، روش و تکنیک ها از سوی انتشارات سازمان زیباسازی شهرداری تهران منتشر شد.

طراحی شهری منتشر شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش شهر، این کتاب که مقدمه ای است بر روش طراحی شهری را کلیف موتین، رافائل کوستا، کریستین ساریس و پائولا ساینورتا با همکاری یکدیگر در سال 2003 به رشته تالیف درآورده اند که امیرحسین پورجوهری آن را به فارسی برگردانده است.

طراحی شهری در ادبیات نظری و عملی توسعه شهری در ایران، به واژه ای سهل و ممتنع بدل شده است. سهل بودن بدان برمی شود که توافق جامعی در مورد ناکارایی اقدامات گذشته در دستیابی به دغدغه فضاهای شهری مطلوب میان دست اندرکاران نظر و حرفه شهرسازی وجود دارد و ضرورت دستیابی و بهبود کیفیت مورد تاکید همگان است.

در مقابل درباره چگونگی بهره گیری از طراحی شهری جهت رسیدن به مقصود، ابهامات و تفاسیر متنوعی وجود دارد. این تنوع نه برآمده از وجود اجتهادهای مختلف، بلکه متوجه کاستی ریشه ای در آشنایی با روشها، فنون و ابزارهای به کار بستن آن است.

این کتاب چهارمین جلد از مجموعه کتابهای طراحی شهری است. جلد اول طراحی شهری: خیابان و میدان، جلد دوم طراحی شهری: تزئین و دکوراسیون، جلد سوم طراحی شهری: ابعاد سبز و جلد چهارم طراحی شهری: روش و تکنیک ها.

این کتاب در قطع خشتی در 228 صفحه منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8255

به "طراحی شهری منتشر شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "طراحی شهری منتشر شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی شهری منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید