عکس هایی خارق العاده و هیولاوار از مورچه ها

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ادوارد فلورین نیگا چند سال قبل وقتی با دختر کوچکش در یکی از پارک های لندن قدم می زدند، در پیاده رو به یک مورچه برخورد کردند. دخترک توقف کرد تا آن را برانداز کند. او از پدرش پرسید: بابا، چشم مورچه کجاست؟!. ادوارد که هم معلم بود و هم قبلا در رومانی به عنوان افسر پلیس جنایی کار می کرد، فورا به ذهنش رسید که با عکاسی می تواند جواب درستی به دخترش بدهد.

عکس هایی خارق العاده و هیولاوار از مورچه ها

به گزارش فرادید، مورچه ها فراوان ترین و پیروز ترین حیوانات جهان هستند. فسیل ها نشان می دهند که این جانوران حدود 168 میلیون سال قبل به وجود آمده اند و در حال حاضر 15 هزار نوع از آن ها وجود دارد. نیگا تصاویری از چند ده نوع مورچه را در کتابی با عنوان مورچه ها؛ کارگران جهان منتشر کرده است.

شیوۀ عکاسی بزرگنمایانۀ نیگا بسیار پر زحمت و زمان بر بوده است. تصاویر او گاهی تا هزار برابر بزرگنمایی شده اند و هر کدام از آن ها مجموعه ای از چندین عکس مجزا (بین 150 تا 500 عکس) هستند. تکمیل هر یک از عکس ها گاهی یک هفته زمان برده است. او امیدوار است که عکس هایش باعث شوند که مردم بیشتر از قبل با این موجودات کوچک آشنایی پیدا کنند و البته بفهمند که چشم های آن ها دقیقا کجا واقع شده است!

منبع: فرارو
انتشار: 20 اسفند 1401 بروزرسانی: 20 اسفند 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 25301

به "عکس هایی خارق العاده و هیولاوار از مورچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس هایی خارق العاده و هیولاوار از مورچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید