قسمت بیست و چهارم دل؛ سرانجام فاراب و توطئه ای علیه عشق

به گزارش مجله وبلاگ فروش، قسمت بیست و چهارم سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی برادران کایدان، چهارشنبه 7 خرداد ماه 1399 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

قسمت بیست و چهارم دل؛ سرانجام فاراب و توطئه ای علیه عشق

فاراب بالاخره مرسده را وادار می نماید تا در ماموریتی که دارد او را همراهی کند. ماموریتی که معین می شود سرقت و دریافت پول از صاحب یک جواهر فروشی است. با تمام احتیاطی که فاراب می نماید، اما در نهایت باز هم پلیس سر می رسد و نقشه هایش نقش بر آب می شود. فاراب با این که می داند که این مرسده بوده است که در گذشته او را لو داده است، اما باز هم نمی تواند خودش را راضی کند که مرسده راه هم در موقعیتی که تحت محاصره قرار گرفته اند با خود پایین بکشد.

فاراب دستگیر می شود و مرسده بار دیگر، آزاد، به کنار اتابک برمی شود. اما گذشت فاراب و ماجرا های چند روز اخیر روی مرسده تاثیر می گذارد و او را به نقطه ای می رساند که لازم می بیند مدتی تنها باشد و روی خودش و احساساتش تمرکز کند.

بدین ترتیب نقطه پایانی روی نقشه های اتابک هم گذاشته می شود. اتابک خسته و زخمی دوباره آهنگ برگشتن به خانه طوران می نماید.

نکیسا وقتی با جواب منفی رستا روبرو می شود برگه جدیدی رو می نماید تا کماکان برای خودش زمان و شانس بخرد که با رستا باشد. او تصمیم خسرو خان برای فروش خانه و گاراژ را به رستا می گوید تا بدین شکل او را در مضیقه گذارد تا به خاطر پدرش از خود گذشتگی کند و با ازدواج با نکیسا و تظاهر به شاد بودن از رنج و زحمت پدرش کم کند. این نقشه هم تا حدود زیادی در رستا اثر می نماید و بلافاصله او جواب مثبتش را به خواستگاری نکیسا به پدرش اعلام می نماید.

آوا تصمیم جدی خودش را گرفته است که حتما رستا و آرش را دوباره به هم برساند. او با ارتباط برقرار کردن با اتابک و خبر دار کردن سیاوش از محل زندگی رابی اولین قدم را محکم بر می دارد. او می خواهد با یاری سیاوش و بدون گفتن اصل ماجرای به هم خورن عروسی رابی را دوباره از زندگی آرش بیرون کند تا در زمان مناسب او و رستا دوباره به هم برگردند.

در کمال تعجب قسمت بیست و چهارم دل کمی بیشتر قسمت های گذشته اتاق و ماجرا برای رخ دادن دارد. اما هنوز هم این اتفاق ها خالی از منطقی قابل قبول هستند و کاراکتر ها هنوز هم با تصمیمات عجیب و راه و روش های عجیب تری که برای رسیدن به خواسته هایشان پیش می گیرند برای بیننده غریبه می نمایند.

کلمات، حتی کلمات عاشقانه، یکی یکی فقط از دهان بازیگران بیرون می آیند و فاقد کنشی ملموس هستند و در نتیجه نه حامل احساسی هستند و نه احساسی بر می انگیزند. کارگردانی بد دل فقط خلاصه در ریتم کند داستان و موزیک ویدئو های گاه و بی گاه میانه سریال نمی شود. این بی توجهی و سهل انگاری ها در جای جای سریال و در قسمت های مختلف آن به چشم می خورند و دل را به یکی از بی کیفیت ترین تولیدات شبکه نمایش خانگی بدل می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4852

به "قسمت بیست و چهارم دل؛ سرانجام فاراب و توطئه ای علیه عشق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت بیست و چهارم دل؛ سرانجام فاراب و توطئه ای علیه عشق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید