قلعه الله وردی خان بشاگرد بازسازی می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، رضا برومند امروز شنبه 3 آبان ماه در این بازدید مطرح کرد: در امسال توسعه گردشگری روستایی را دنبال می کنیم، با توجه به اینکه در زمان شیوع ویروس کرونا هستیم باید زمینه لازم را برای دوران پساکرونا آماده کنیم.

قلعه الله وردی خان بشاگرد بازسازی می گردد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

او در بازدید از قلعه الله وردی خان گوهران بشاگرد به بازسازی این قلعه تاریخی اشاره نمود و اضافه کرد: ابتدا باید ارزیابی اولیه انجام گردد، بعد از آن طرح بازسازی آماده گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان اضافه کرد: بازسازی این بنای تاریخی را در اولویت قرار خواهیم داد و امیدواریم در سالجاری کار مطالعه و تامین اعتبار آن انجام گردد تا انشاءالله بتوانیم در سال 1400 کار بازسازی این اثر تاریخی را آغاز کنیم.

او ادامه داد: آثار تاریخی با این هدف بازسازی می شوند که بخشی خصوصی بتواند از این ظرفیت استفاده کند و با حفظ هویت و اثر جنبه اشتغالزایی را هم داشته باشد.

برومند در مورد رونق گردشگری در شهرستان بشاگرد گفت: به دنبال این هستیم که یکی از مناطق بشاگرد را به عنوان منطقه نمونه گردشگری معرفی کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان اعلام کرد: همچنین اگر مسئولان شهرستان تمایل داشته باشند پهنه ای را به عنوان پهنه گردشگری مصوب کنیم که سرمایه گذاران بتوانند در حوزه گردشگری سرمایه گذاری نمایند.

او با اشاره به اینکه کار معرفی استان و مناطق کمترشناخته شده را را از سال 1397 آغاز کردیم، گفت: تمام کوشش ما این است که میراث فرهنگی، صنایع دستی و ظرفیت های گردشگری را در کنار هم قرار دهیم و از هر کدام برای رشد دیگری استفاده کنیم.

برومند اضافه کرد: این سه محور اساسی می تواند جایگزین بسیاری از زمینه های مالی بدون اتکا به منابع زمینی در استان و شهرستان باشد، رسیدن به توسعه جز شناسایی ظرفیت ها و به کارگیری نیروی توانمند محلی میسر نخواهد شد.

او در ادامه در نشست با فرماندار بشاگرد در مورد گسترش صنایع دستی، حمایت از صنعتگران و لزوم توجه به بحث بیمه صنعتگران این شهرستان ملاقات و گفت و گو کرد.

منبع: گردشبان
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7169

به "قلعه الله وردی خان بشاگرد بازسازی می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "قلعه الله وردی خان بشاگرد بازسازی می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه الله وردی خان بشاگرد بازسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید