چگونه یک آلاچیق درست کنیم؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، آیا می خواهید آلاچیق خود را بسازید اما در هزینه خود صرفه جویی کنید؟ آلاچیق های سنتی اگر در خانه از کیت آلاچیق پیش ساخته ساخته شوند به راحتی می توانند 3000 دلار یا بیشتر قیمت داشته باشند. اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید و ظاهری طراح داشته باشید، این راهنما را دنبال کنید تا یک آلاچیق چوبی منحصر به فرد بسازید که خانواده و همسایگان شما را تحت تاثیر قرار دهد، همه اینها با یک سوم قیمت!

چگونه یک آلاچیق درست کنیم؟

جهت دریافت خدمات آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

ساختن دیوارها

پست ها را بسازید برای گوشه ها به 4 پایه بزرگ نیاز دارید. اینها می‌توانند هر ارتفاع یا فاصله بین آن‌ها باشد، اما ما پرتوهای 12 فوت (3.7 متر) و 4 در 4 اینچ (10 در 10 سانتی‌متر) را توصیه می‌کنیم.[1]
مربع مساوی 8 در 8 فوت (2.4 در 2.4 متر) را در جایی که می‌خواهید آلاچیق در آن قرار گیرد مشخص کنید و سپس با استفاده از یک حفر کننده پست، سوراخ‌هایی را برای ستون‌ها حفر کنید.
پایه ها را در سوراخ ها طوری تراز کنید که 8 فوت (2.4 متر) از سطح زمین و گوشه های داخلی 8 فوت (2.4 متر) از هم فاصله داشته باشند.
سپس از سیمان سریع برای لنگر انداختن آنها استفاده کنید و مطمئن شوید که صاف و دارای ارتفاع یکسان هستند. سیمان سریع باید ⅔ از سوراخ اطراف پست را پر کند و باقیمانده را می توان پس از گیرش با خاک پوشاند.

تیرهای مهاربندی را نصب کنید. از 6 تیر دیگر 4 در 4 اینچ (10 در 10 سانتی متر) برای مهار 3 طرف "بسته" آلاچیق استفاده کنید. تیرها باید عمود بر پایه ها، 2 به هر طرف، به ترتیب 2 اینچ (5.1 سانتی متر) از بالا و پایین قرار داده شوند (اگرچه ممکن است نیاز به تنظیم فاصله باشد، دستورالعمل های کامل را بخوانید). تیرها را با 2 پیچ بزرگ که از طریق ستون و در مرکز هر تیر قرار داده شده است، محکم کنید.
این قطعا یک کار 2 یا 3 نفره است. حداقل یک نفر باید تیر را نگه دارد در حالی که دیگری پیچ ها را وصل می کند.
ممکن است مجبور شوید سوراخ های پیچ را از قبل دریل کنید.[2]
فاصله بین 2 پرتو بستگی به این دارد که آیا پنجره ها را اضافه کنید یا نه، و اگر بخواهید آنها را اضافه کنید، ابعاد آن پنجره ها چقدر است. اگر پنجره ها را اضافه می کنید، ارتفاع آنها را اندازه بگیرید، 1.5 اینچ (3.8 سانتی متر) اضافه کنید و این فاصله را بین تیرهای مهاربندی قرار دهید.

پنجره ها را اضافه کنید. برخی از پنجره های چوبی و شیشه ای قدیمی (6 جداره یا مشابه) را نجات دهید. آنها را در مرکز هر یک از 3 دیوار قرار دهید و عرض آنها را علامت بزنید. سپس با استفاده از تخته های 1 در 4 اینچ (2.5 در 10.2 سانتی متر) یک قاب برای پنجره ایجاد کنید. ارتفاع باید به اندازه پنجره و فاصله بین تیرهای مهاربندی باشد (با توجه به عرض خود قاب). قاب را در موقعیت خود قرار دهید، پنجره را در آن قرار دهید و با قرار دادن میخ در دو طرف آن را در جای خود قرار دهید.
ناخن ها باید 1⁄4 اینچ (0.64 سانتی متر) به سمت بالا بچسبند. آنها را تا حد امکان به خود پنجره نزدیک کنید تا پنجره حرکت نکند. از 3 یا 4 برای هر طرف پنجره استفاده کنید.
در صورت تمایل می توانید آن را با چسب چوب یا درزگیر ببندید.

تیرهای بالایی را برش دهید. برای پیوستن به پست های بالا به 4 تیر دیگر نیاز دارید. اینها باید تقریباً 8 فوت (2.4 متر) و 7 اینچ (18 سانتی متر) طول داشته باشند. یک مربع 3.5 در 3.5 در 0.75 اینچ (8.9 در 8.9 در 1.9 سانتی متر) به انتهای هر یک از 4 تیر برش دهید. برش ها باید در همان سمت هر تیر ساخته شوند. از این برش ها استفاده کنید تا قطعات را مانند یک پازل به هم بچسبانید، 2 انتهای فرورفته به هم متصل شوند. به این اتصال اتصال نیم دور می گویند.

تیرهای بالایی را وصل کنید. اینها را به هم بچسبانید و سپس با استفاده از 1 یا 2 پیچ که از طریق مربع و در ستون ها قرار گرفته اند، آنها را به بالای پایه ها وصل کنید.

5 پرتو دیگر 4 در 4 اینچ (10 در 10 سانتی متر) دریافت کنید. 4 پرتو به طول 6 فوت (1.8 متر) و 1 اینچ (2.5 سانتی متر) و 1 پرتو در 8 فوت (2.4 متر) و 7 اینچ (18 سانتی متر) انتخاب کنید. یک زاویه 45 درجه را به یک انتهای هر یک از 4 پرتو ببرید.
2
سمت صاف تیرهای کوتاهتر را به انتهای تیر بلندتر بچسبانید. 2 مثلث بسازید که توسط پرتوی 8 فوتی (2.4 متری) 7 اینچی (18 سانتی متری) که بین آنها قرار دارد به هم وصل می شوند. اطمینان حاصل کنید که زوایای 45 درجه را در نظر داشته باشید، زیرا آنها باید بتوانند روی دیوارها صاف بنشینند. پیچ ها باید حداقل 1 اینچ (2.5 سانتی متر) از هم فاصله داشته باشند.
3
تیرهای سقف را وصل کنید. سقف را در جای خود نگه دارید، آن را به ستون های گوشه در هر انتها بچسبانید. مطمئن شوید که پیچ‌های شما خیلی بلند نباشند: می‌خواهید که آنها وارد شوند، اما از طرف دیگر پست عبور نکنند.[3]
4
ویندوز خود را وارد کنید همچنین می توانید پنجره ها را به مثلث ها اضافه کنید (کوچکتر از پنجره های دیوار). این کار دقیقاً به همان روشی که با دیوارها انجام می شود، انجام می شود، اما ابتدا باید یک قاب بالایی اضافه کنید. ارتفاع قاب پنجره چوبی را اندازه بگیرید، ابتدا مطمئن شوید که در مثلث قرار می گیرد. سپس یک تکه تیر 4 در 4 در (10 در 10 سانتی متر) را اندازه بگیرید و برش دهید تا در آن ارتفاع جا بیفتد و در جای خود پیچ ​​کنید. هنگامی که در جای خود قرار گرفت، پنجره می تواند مانند قبل وارد شود.
قسمت
3

افزودن کلیدهای پایانی

ساختار را رنگ کنید. می توانید کل ساختار چوب را به هر رنگی که می خواهید رنگ کنید. آن را مطابق با خانه خود رنگ کنید یا آن را با رنگی تند رنگ آمیزی کنید تا به یک قطعه برجسته حیاط خلوت تبدیل شود. مطمئن شوید رنگی که استفاده می کنید برای استفاده در فضای باز مناسب است. رنگ علاوه بر این می تواند از چوب محافظت کند و عمر ساختار شما را افزایش دهد.[4]
2
یک پوشش سقف اضافه کنید. می توانید سقف های آلومینیومی راه راه یا فایبرگلاس را به اندازه مناسب اضافه کنید و با میخ محکم کنید. با این حال، برای ظاهر مجله، قلاب ها را با فاصله 1 اینچ (2.5 سانتی متر) از بالا و پایین هر تیر سقف زاویه دار (در ناحیه داخلی) پیچ کنید. کابل کششی را بین این قلاب‌ها آویزان کنید و از پرده‌هایی با جیب‌های میله‌ای در بالا و پایین استفاده کنید تا سقفی زیبا و با ظاهری زیبا ایجاد کنید.
تصویر با عنوان ساخت Gazebo مرحله 12
3
دیوارها ایجاد کنید. شما می توانید به طور مشابه میله های پرده را در داخل سازه نصب کنید تا پرده ها را آویزان کنید تا دیوارهای متحرک ایجاد کنید. اینها را می توان در صورت عدم استفاده به پست ها متصل کرد.
4
آلاچیق خود را شخصی سازی کنید. می توانید انواع وسایل اضافی دیگر را به آلاچیق خود اضافه کنید. بین پایه ها و پنجره ها گلدان ها را آویزان کنید. چراغ های رشته ای را آویزان کنید تا جلوه ای رمانتیک ایجاد کنید. آن را با یک میز و صندلی یا حتی یک تخت پر کنید! شما فقط توسط تخیل خود محدود شده اید.[5]

منبع: wikihow.com
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2563

به "چگونه یک آلاچیق درست کنیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چگونه یک آلاچیق درست کنیم؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه یک آلاچیق درست کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید