لباس 200 میلیونی می پوشید، در بهترین هتل قطر اقامت می کنید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه استقلال تهران، احمد سعادتمند پیش از تمرین روز چهارشنبه استقلال تهران در جمع بازیکنان گفت: می خواستم از شما بابت کوششتان در آبادان تشکر کنم. بحث فنی یک طرف و موضوع گرما یک بحث دیگر بود. ما به این سه امتیاز احتیاج داشتیم. از سید حسین حسینی که آخرین نفر بود تا شیخ که در خط حمله تیم بود کوشش کردند. آمارهای دوندگی تان را دیدم در سطح جهانی و بالای 11 کیلومتر دویدید. از شما بازهم تشکر می کنم و امروز پاداش ناقابلی هم بابت کوشش هایتان به حسابتان واریز شد.

لباس 200 میلیونی می پوشید، در بهترین هتل قطر اقامت می کنید

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

وی افزود: در هفته پیش روی یک سری قرارداد خوب می بندیم که درآمد پایدار برای باشگاه ایجاد گردد. این می تواند دغدغه مالی شما را کاهش دهد و ما باشگاه استقلال را یک بنگاه مالی کنیم. چند سالی است که به هر دلیلی ما قهرمان نشده ایم ولی ما استقلالیم و در توان تک تک شما و کادرفنی این را می بینم که بتوانید دل طرفداران را شاد کنید. امیدواریم در بازی های لیگ و حذفی پیروز باشید.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: ما اولین تیمی هستیم که برای اقامت در قطر اقدام نموده ایم. بهترین هتل قطر را برای شما رزرو نموده ایم چون معتقدم یک ایرانی لایق بهترین هاست. بهترین ها از جمله، لباس، مسکن و هرچیز دیگر. حتی از تیم های سعودی برای سفر به قطر، زودتر اقدام نموده ایم. امیدوارم پیروز باشید و خیلی دلم می خواهد بازی های باقی مانده را با حداکثر امتیاز تمام کنیم.

او افزود: زمان نمی دهم ولی خیلی زود کوشش می کنیم بخش دیگری از مطالبات شما را هم پرداخت کنیم. درست است که من این قراردادها را نبسته ام ولی به قراردادها پایبند هستیم و تا دینار آخر آن را پرداخت می کنیم.

سعادتمند در انتها خبر از عقد قرارداد با یک برند پوشاک داد و گفت: تاانتها سال 4 ست کامل البسه برای هر نفر به ارزش ریالی 200 میلیون تومان خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4642

به "لباس 200 میلیونی می پوشید، در بهترین هتل قطر اقامت می کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لباس 200 میلیونی می پوشید، در بهترین هتل قطر اقامت می کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید