مجوز تولید مواد ضدعفونی برای 3 واحد آرایشی و بهداشتی همدان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: برای سه واحد تولیدی آرایشی و بهداشتی مجوز تولید مواد ضدعفونی کننده و ژل شستشو صادر شد.

مجوز تولید مواد ضدعفونی برای 3 واحد آرایشی و بهداشتی همدان

به گزارش خبرنگار از، دکتر محمد کاظم زاده، مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه این سه شرکت آرایشی و بهداشتی از امروز می توانند تولید مواد ضدعفونی کننده را آغاز کنند، گفت: مردم به دنبال تجمع موادضدعفونی کننده در منازل خود نباشند و به اندازه مصرف کنند تا همه بتوانند از این محصولات بهره مند شوند.

او با بیان اینکه برای مقابله با کرونا ویروس باید به بهداشت درست پناه ببریم گفت: بهترین راه درمان پیشگیری از ابتلا است و افرادی که توصیه های بهداشتی را رعایت نمی کنند در معرض خطر ابتلا به این بیماری قرار دارند .

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا افزود: متأسفانه با وجود تعطیلی بسیاری از مراکز مردم همدان در خیابان ها هستند که این موضوع نشان دهنده این است که همدانی ها کروناویروس و توصیه های بهداشتی را جدی نگرفته و به آن ها عمل نمی کنند.

کاظم زاده شستشوی مداوم دست ها، عدم حضور در اجتماعات و محیط های سربسته، استفاده از ماسک و تغذیه سالم را از اقدامات لازم برای پیشگیری از ابتلا به کروناویروس برشمرد و بیان نمود: استرس و نگرانی ایمنی بدن فرد را تضعیف و حساس می کند و احتمال ابتلا به کرونا را افزایش می دهد.

او با تأکید بر اینکه مردم باید از خرید موادغذایی به صورت فله و لبنیات سنتی خودداری کنند، گفت: طی چند روز گذشته و با شیوع بیماری کرونا در همدان مجوز لازم برای تولید مواد ضدعفونی کننده و ژل شستشو به سه شرکت آرایشی و بهداشتی که قدرت تولید این مواد را دارند، صادر شده است که درصد قابل توجهی از نیاز استان را رفع خواهد کرد.

ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3080

به "مجوز تولید مواد ضدعفونی برای 3 واحد آرایشی و بهداشتی همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز تولید مواد ضدعفونی برای 3 واحد آرایشی و بهداشتی همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید