مدافع تیم ملی پرسپولیس را برای ادامه بازی اش انتخاب کرد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مرتضی پورعلی گنجی یکی از برترین مدافعان فوتبال ایران طی سال های گذشته بوده و در جام جهانی 2018 روسیه هم به صورت فیکس برای تیم ملی به میدان رفت. مرتضی که بعد از درخشش در نفت تهران و تیم ملی لژیونر شد در حال حاضر عضوی از تیم شنزن چین است. با این حال طی یکی دو سال گذشته بار ها صحبت از بازگشت این بازیکن به فوتبال ایران و حضور در یکی از دو تیم مطرح مرکز به گوش می رسید.

مدافع تیم ملی پرسپولیس را برای ادامه بازی اش انتخاب کرد

مرتضی هر وقت با سوالی در مورد بازگشت به فوتبال ایران روبرو می شد می گفت طی یکی دو سال آینده به فوتبال ایران می آیم و در تیمی که از بچگی عاشقش بودم بازی می کنم.

مرتضی در آخرین مصاحبه خود در پاسخ به این سوال که طرفدار پرسپولیس است یا استقلال گفت: قبل از مصدومیتم یکسری پیشنهاد ها بود که به هرحال لطف داشتند و پیشنهاد می دادند. همه دوستانی که من را از نزدیک می شناسند می دانند من طرفدار چه تیمی هستم و دوست دارم در چه تیمی بازی کنم. ولی فعلا دوست ندارم به ایران بیایم. به خاطر اینکه طرفدار در استادیوم ها نیست! جدا از این بنا به شرایط فوتبال آسیا و اروپا و بعلاوه شرایط خودم دوست دارم فعلا بیرون از ایران بازی کنم. همانطور که قبلا هم گفتم فکر می کنم 2 یا 3 سال دیگر به ایران بیایم و در خدمت تیمی باشم که به آن علاقه دارم.

وی افزود: همانطور که گفتم فعلا من در حال پشت سر گذاشتن دوران نقاهتم هستم. متأسفانه باشگاه هم یک مقدار در پرداخت مطالباتم کوتاهی نموده. حالا من در این زمینه با باشگاه صحبت خواهم کرد و باید ببینم چه شرایطی پیش می آید. من 2 سال دیگر با شنزن قرارداد دارم، اما اگر پولی به من پرداخت نشود و با شرایطی که من می خواهم توافقی حاصل نشود، حتما به فیفا شکایت خواهم کرد و سعی می کنم تیمم را عوض کنم.

چندی قبل پورعلی گنجی گفته بود، مادرم به شدت پرسپولیسی است، ولی برادرم از هواداران سرسخت استقلال است. اما خود مرتضی طرفدار کدام تیم است؟

پیگیری های ما از دوستان نزدیک و همبازیان پورعلی گنجی طی سال های گذشته می گویند، مرتضی به شدت پرسپولیسی است و همیشه برای دوستان استقلالی اش کری می خواند. او حتی به خانواده و دوستان خیلی نزدیک خود اعلام نموده بعد از بازگشت به فوتبال ایران، حتما پیراهن پرسپولیس را برتن خواهد نمود و به آرزوی دوران بچگی خود خواهد رسید.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 18622

به "مدافع تیم ملی پرسپولیس را برای ادامه بازی اش انتخاب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع تیم ملی پرسپولیس را برای ادامه بازی اش انتخاب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید