مردان سلبریتی که بیشترین تعداد فرزند را دارند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مردان مشهور زیادی پدر شدن را تجربه نموده اند. اما بعضی ستاره های مرد نه تنها در کار خود به جایگاه بالایی رسیده اند، بلکه خانواده بزرگی نیز با بچه ها فراوان ساخته اند.

مردان سلبریتی که بیشترین تعداد فرزند را دارند

رابرت دنیرو: 7 فرزند

رابرت دنیرو در آوریل سال 2023 صاحب هفتمین فرزند خود، دختری به نام جیا شد که اولین فرزند مشترک او با شریک زندگی اش، تیفانی چن محسوب می گردد. دنیرو از 3 زن سابق زندگی خود هم بچه های دارد. پسر و دختری به نام الیوت و هلن گریس از همسر سابقش گریس هایتاور، دوقلو هایی به نام جولیان و آرون از شریک عاطفی سابقش توکی اسمیت و پسر و دختری به نام رافائل و درنا از همسر اولش داین ابت. دنیرو درنا را به فرزندخواندگی پذیرفت، چرا که او دختر ابت از رابط قبلی اش است.

جود لا: 7 فرزند

جود لا هم همانند دنیرو در سال 2023 صاحب هفتمین فرزند خود شد که دومین فرزند مشترک او با همسرش فیلیپا کون است. لا اولین بار در سال 1996 پدر شد، زمانی که از همسر آن زمانش، سیدی فراست صاحب فرزند شد. او از فراست 3 فرزند دیگر هم به نام های رافرتی، آیریس و رودی دارد. لا بعداً از رابطه کوتاهش با سامانتا برک صاحب دختری به نام سوفیا شد. ششمین فرزند لا در سال 2015 به جهان آمد که حاصل رابطه کوتاه او با کاترین هاردینگ بود.

کوین کاستنر: 7 فرزند

کوین کاستنر در مجموع 7 فرزند دارد. او از همسر سابقش سیندی سیلوا، لیلی و جو، از بریجت رونی، لیام و از آخرین همسرش کریستین بامگارتنر، کیدن وایت، هیز لوگن و گریس ایوری را دارد. کاستنر و بامگارتتر در مه 2023 از یکدیگر جدا شدند.

الک بالدوین: 8 فرزند

بالدوین ها خانواده پرجمعیتی اند. الک بالدوین از همسرش حالایش، هیلاریا بالدوین 7 فرزند دارد که آخرین آن ها در سال 2022 به جهان آمد. او یک فرزند هم از همسر اولش، کیم بیسینگر دارد که مدلی به نام آیرلند بالدوین و متولد سال 1995 است.

استلان اسکاشگورد: 8 فرزند

استلان اسکاشگورد یکی از پیروز ترین خانواده های هالیوود را دارد. از 8 فرزند او، الکساندر، بیل و گوستاو بازیگران شناخته شده ای هستند و در آثاری همانند سریال های دروغ های کوچک بزرگ و وایکینگ ها و فیلم ترسناک آن نقش آفرینی نموده اند. 6 فرزند اول اسکاشگورد از همسر اولش، مای هستند و 2 تای آخری از همسر فعلی اش، مگان اورت.

مل گیبسون: 9 فرزند

خانواده مل گیبسون از سال 1980 با به جهان آمدن دختر او، هانا از همسر آن زمانش، رابین دنیس مور آغاز به توسعه کرد. این زوج سابق صاحب 6 فرزند دیگر هم شدند، از جمله پسرشان مایلو گیبسون که پا جای پای پدرش گذاشت و در پی بازیگری رفت. مل گیبسون بعد از جدایی از رابین دنیس مور، رابطه کوتاه مدتی با اوکسانا گرگوریوا داشت که مادر هشتمین فرزند او شد. بعد از جدایی آن ها در سال 2010، گیبسون با رزالیند راس آشنا شد که در سال 2017 از او صاحب نهمین فرزند خود لارس جرارد شد.

ادی مورفی: 10 فرزند

ادی مورفی 10 فرزند از 5 زن دارد. اولین فرزند او، اریک در سال 1989 به جهان آمد و آخرین آن ها در سال 2018. مورفی درباره درس هایی که از پدر شدن گرفته، گفته: فهمیدم که اگر بچه هایت را اولویت شماره یک خودت بگذاری، هرگز اشتباه بدی ننموده ای.

ایلان ماسک: 10 فرزند

خانواده ایلان ماسک از سال 2002 پیوسته در حال توسعه بوده است، زمانی که او صاحب اولین فرزند خود، پسری به نام نوادا شد که متأسفانه در حالی که تنها 10 هفته داشت، از جهان رفت. بعد از آن ماسک و همسر آن زمانش، جاستین ویلسون به سراغ لقاح مصنوعی رفتند و در نهایت در سال 2004 صاحب دو قلو و در سال 2006 صاحب سه قلو شدند. ماسک بعداً در سال 2020 از گرایمز، خواننده مشهور صاحب یک پسر شد و دختر آن ها نیز در سال 2022 به جهان آمد. با این حال، در فاصله سال های 2020 تا 2022، ماسک از یکی از مدیران ارشد یکی از شرکت هایش به طور مخفیانه صاحب یک دوقلوی دیگر هم شد.

منبع: روزیاتو

منبع: فرارو
انتشار: 9 خرداد 1402 بروزرسانی: 9 خرداد 1402 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 26883

به "مردان سلبریتی که بیشترین تعداد فرزند را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردان سلبریتی که بیشترین تعداد فرزند را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید