معرفی برترین هتل های زنجیره ای دنیا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، برترین هتل های زنجیره ای جهان

کجا بمانیم؟ این اولین سوالی است که به فکر همه افرادی که می خواهند به سفر بروند، می رسد. خیلی از ما ترجیح می دهیم تا در یکی از هتل های زنجیره ای جهان اقامت کنیم و علت آن هم ساده و روشن است. اگر در هتل های زنجیره ای اقامت کنیم، نیازی نیست که برای مسائل ناخواسته و غیر منتظره نگران باشیم چون همه این هتل ها، استانداردها و کیفیت های مشابهی دارند. دوست دارید تا با تعدادی از برترین هتل های زجیره ای جهان آشنا شوید؟ پیشنهاد می کنیم این لیست از خبرنگاران را دنبال کنید:

معرفی برترین هتل های زنجیره ای دنیا
  • گروه هتل های بین قاره ای (InterContinental Hotel Group)

از سال 2004 تا حالا، این هتل های زنجیره ای، بزرگترین هتل ها در دنیا بوده اند. گروه هتل های بین قاره ای در مجموع بیشتر از 600 هزار اتاق دارند که در سرتاسر دنیا پراکنده شده اند.

  • هتل های هیلتون (Hilton Hotels)

این هتل ها که به عنوان چهارمین هتل های بزرگ دنیا امتیاز بندی شده اند، به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های دنیا و یکی از برترین هتل های زنجیره ای دنیا هم شناخته می شوند و اما یکی از دلایل بزرگی که باعث محبوبیت این هتل ها شده است، گرایشات خلاقانه آن است مثلا اولین آن، ابداع سیستم رتبه بندی ستاره ای بود و یا مجهز کردن هتل ها به اینترنت پر سرعت وای فای، از ابداعات این شرکت بود.

  • هتل زنجیره ای حیات (Global Hyatt)

این مجموعه هتل ها که بسیار هم مشهور هستند، یکی از 10 هتل زنجیره ای بزگ دنیا محسوب می شوند. در سال 2007، این هتل ها، شعبه دیگری را به نام Hyatt Place ابداع کردند که فقط بر اساس نتایج نظر سنجی های گردشگران و مسافران هتل بود. هتل های زنجیره ای حیات نه تنها سرویس های انحصاری دارند بلکه در تلاشند تا از نظر دکوراسیون و دیزاین داخلی و خارجی ساختمان ها، بیشترین دقت خود را به کار بگیرند و سرآمد بقیه هتل ای زنجیره ای دنیا شوند.

  • هتل های زنجیره ای کارلسون (Carlson)

هتل های زنجیره ای کارلسون در مجموع دارای 150 هزار اتاق هستند که این تعداد در سال گذشته، 2 درصد افزایش داشته است. این هتل ها ظاهرا قرار است پیاده سازی اهداف و برنامه های خود را در منطقه آسیا- اقیانوس آرام انجام دهند و جدیدا هم که منطقه هدف آنها تغییر نموده است و مرکز توجه آنها، توسعه هتل های Rezidor در اروپا است. این هتل بیشتر برای برآورده کردن نیازهای خاص مسافران طراحی شده است تا نیازهای کلی آنها و این به آن معناست که توجه به طرافت و ریزه کاری ها در این هتل ها بیشتر از بقیه هتل ها است. هتل های زنجیره ای کارلسون یکی از برترین سرویس پروایدر های نیا هستند و از برترین هتل های زنجیره ای دنیا محسوب می شوند.

منبع: الی گشت
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 17385

به "معرفی برترین هتل های زنجیره ای دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین هتل های زنجیره ای دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید