نخستین ویدیو تبلیغاتی گلکسی واچ 3 فاش شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، یکی از افشاگران مشهور به نام Evan Blass بعد از انتشار تیزر تبلیغاتی مربوط به گوشی های گلکسی نوت 20، تیزر تبلیغاتی ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 را هم منتشر نموده است. در این تیزر به مهم ترین ویژگی های این ساعت هوشمند اشاره می گردد.

نخستین ویدیو تبلیغاتی گلکسی واچ 3 فاش شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی جلد کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

این ویدیو گلکسی واچ 3 را در رنگ های مشکی، برنزی و نقره ای نشان می دهد. همچنین همانطور که انتظار داشتیم قرار است در دو اندازه 45 و 41 میلی متری به دست کاربران برسد. این تیزر تبلیغاتی مربوط به اپراتور مخابراتی AT&T است و طبق آن، کاربران این اپراتور می توانند از قابلیت Number Sync برای مدل LTE این ساعت بهره ببرند. این مشخصه به کاربران اجازه می دهد که گوشی خود را در خانه بگذارند ولی همچنان با بهره گیری از گلکسی واچ 3 قادر به تماس تلفنی خواهند بود. در ادامه می توانید این ویدیو را تماشا کنید.

از دیگر مواردی که در این ویدیو نشان داده می گردد، می توانیم به حاشیه چرخان فیزیکی و دستیار صوتی بیکسبی اشاره کنیم و همچنین با حرکت دست هم می توانید به تماس های ورودی پاسخ دهید. سامسونگ برای این ساعت ویژگی های متنوع مربوط به تندرستی، آنالیز ضربان قلب و پایش شرایط خواب ارائه نموده است.

طبق اطلاعات فاش شده، گلکسی واچ 3 به صورت دو مدل مجهز به نمایشگرهای 1.2 و 1.4 اینچی امولد به دست کاربران می رسد. از بین دیگر ویژگی های آن می توانیم به گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، تراشه اگزینوس 9110، 1 گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، اسپیکر و میکروفون اشاره کنیم. مدل 1.2 اینچی این ساعت از باتری 247 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و مدل 1.4 اینچی مجهز به باتری 340 میلی آمپر ساعتی است.

منبع: Sam Mobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6267

به "نخستین ویدیو تبلیغاتی گلکسی واچ 3 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین ویدیو تبلیغاتی گلکسی واچ 3 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید